Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

OO Shopping

OO Shopping, een online winkelcentrum in Nederland. Aandacht voor uw eigen merk en webshop staat bij ons voorop. Met ons shop-in-shop concept bieden wij onze verkopers meer dan een extra verkoopkanaal. En dit met eerlijke en scherpe cps-tarieven. U heeft bij ons alles zelf in de hand. Met verschillende opties en mogelijkheden kunnen we samen de consument een unieke shopervaring bezorgen. Het gaat niet alleen om het vergelijken, maar juist aandacht voor de ondernemer die achter de webshop zit. Daarbij draait het bij ons om beleving rond uw eigen merk. Zo creëert u via OO Shopping meer branding voor uw merk én behaalt u extra omzet.

De voordelen van OO Shopping:

• Extra omzet
  • Zeer scherpe CPS-tarieven
  • Diverse manieren van data-import mogelijk
  • Gratis support en opmaak van uw shop
  • Omzet direct op uw eigen rekening
  • Profiteer mee van marketingactiviteiten van OO Shopping

De consument heeft een ruime keuze uit verschillende producten van honderden winkeliers met o.a. fietsen, mode en accessoires, speelgoed, antiek en kunst, baby en peuter artikelen, eten en drinken, schoenen, doe-het-zelf artikelen, tuinartikelen en hobbyartikelen.

Kortom, met OO Shopping kunt u als zakelijk verkoper snel en eenvoudig aan de slag. U ontmoet nieuwe klanten, versterkt uw naam en vindbaarheid op het web en vergroot uiteindelijk uw omzet met online verkopen!

Meer informatie: https://www.ooshopping.nl/