Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Pocketshop

PocketShop

PocketShop maakt native mobiele shopping apps voor webshops die zijn aangesloten op Lightspeed en Magento. De app synchroniseert naadloos met deze platformen en neemt de producten uit de backoffice automatisch over. Daar heb je zelf dus geen omkijken naar. Mobiele bestelling zijn direct zichtbaar in je backend en klanten kunnen inloggen met hun webshop account. Met een shopping app van PocketShop blijf je helemaal bij op het gebied van mobiel shoppen. En dat zonder dat je er nog iets voor hoeft te doen. Wij regelen de techniek, beveiliging en updates van de app. Zo kan jouw tijd en aandacht naar je klanten.

Waarom een app?

Een shopping app zorgt voor tevreden klanten. Shopping-apps zijn speciaal gemaakt voor de mobiele consument. Ze laden sneller dan responsive sites en zijn vriendelijker in het gebruik. Soepel browsen, bestellen en betalen dus. Consumenten die shoppen via een app geven gemiddeld 30% meer uit dan mensen die winkelen op een mobiele website. Ze komen bovendien vaker terug en zijn meer betrokken. Binnen drie jaar doet 80% van de online shoppers een deel van zijn aankopen via zijn smartphone. Met een shopping app, als extra verkoopkanaal naast je reguliere webshop, lift je mee op dit succes. De mobiele telefoon gaat overal mee naar toe. Zo is jouw webshop altijd onder handbereik.

Functies

De app werkt op alle telefoons die Android of iOS van Apple als besturingssysteem hebben. Sterker nog: de app is daar speciaal voor gemaakt. Dankzij uitgebreide zoekfuncties vinden klanten makkelijk en snel wat ze zoeken. Productfilters helpen de zoekresultaten te verfijnen. Zo bezorg je bezoekers een prettige winkelervaring. Bovendien: hoe makkelijker de klant vindt wat hij zoekt, hoe groter de kans op een aankoop. Met de app kun je ook push berichten versturen om sales of nieuw producten wereldkundig te maken. Een effectieve marketing tool.

Hoe werkt het?

We houden het zo simpel mogelijk. Je stuurt ons het logo van je bedrijf, algemene informatie en de gewenste instellingen. Vervolgens gaan wij voor je aan het werk. We bouwen de app aan de hand van jouw huisstijl en koppelen hem meteen aan Lightspeed of Magento. De app neemt de producten uit de backoffice automatisch over, dus ook daar heb je zelf geen omkijken naar. Wij melden hem voor je aan bij de Apple App Store en bij Google Play. Je ontvangt direct bericht als de app gepubliceerd is.

Meer weten?

Wil je ook een shopping app voor je webshop? Op onze site https://gopocketshop.com/ vind je meer informatie. Onder ‘merken’ vind je cases studies en een aantal voorbeelden van shopping apps van onze klanten. Je kunt ook contact met ons opnemen via info@gopocketshop.com of 020 7070 628.

Meer informatie: https://gopocketshop.com/