Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Retourneren.nl

Grip op retouren

Wij bieden jouw klanten een retour ervaring als Zalando, CoolBlue en Bol.com aanbieden, en geven je meer grip op jouw retouren. Wij maken jouw retourproces in 1 stap klantvriendelijker én verlagen de retourkosten en klantvragen. Ontdek wat wij voor je webwinkel kunnen betekenen!

Retourneren.nl biedt in één pakket alle retour oplossingen voor webwinkeliers.

Slim retourformulier

Een onleesbaar papieren retourformulier? Daar zit niemand op te wachten. Wij vertalen jouw retourproces naar ons slimme online retourformulier. Vervolgens kun je binnen 5 minuten zelf dit retourformulier toevoegen op jouw eigen retourpagina en bespaar je direct geld en is jouw klant geholpen.

Voorkom retouren met de Gate-Keeper

Wil je in sommige gevallen eerst contact met de klant voordat er een retourzending wordt aangemaakt? Bijvoorbeeld bij een garantie-geval, een op maat product of andere reden? Met de Gate-Keeper kun je ervoor zorgen dat klanten eerst een retouraanvraag moeten doen, en pas na goedkeuring een retourlabel ontvangen om de bestelling terug te sturen.

De Gate-Keeper kan bij goed gebruik meer tevreden klanten én minder retouren opleveren!

Flexibele verzendopties en tarieven

• Past gratis retourneren niet in jouw business model? Laat dan de retourkosten door de klant betalen of deel de retourkosten. Door bijvoorbeeld de klant € 2,95 te laten betalen en jij de rest.
  • Scherpere retourtarieven door het Pro account.
  • Laat de klant zelf de vervoerder kiezen voor de retourzending.
  • Geef de klant keuze uit meer dan 8000 inleverpunten van meerdere vervoerders.
  • Optionele verzendverzekeringen; bij schade verzorgen wij de afhandeling met de klant.

Inzicht in retouren

Vanuit de retourportal ziet je real-time hoeveel retouren er binnenkomen en waarom. Daarnaast communiceren wij direct alle status updates richting je klanten. Op deze manier hebben jouw klanten geen vragen meer rondom de retouren.

Probeer het pro account 30 dagen gratis en krijg vervolgens 50% korting op de abonnementskosten.

In het WebwinkelKeur dashboard lees je onder ‘Aanbiedingen’ hoe je gebruik kunt maken van deze actie.

Meer informatie: https://www.retourneren.nl/voor-webwinkels

Tags

Reacties

Je kunt geen reactie (meer) geven.

Laat geen omzet liggen. Word ook lid of bekijk de kosten