Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

SnelStart

Met slimme boekhoudoplossingen tegen een voordelige prijs maakt SnelStart het leven van ondernemers aangenamer. We streven ernaar om de boekhouding van ondernemers 100% te automatiseren. De overzichtelijke pakketten geven daarbij snel en eenvoudig inzicht in de inkomsten en uitgaven van de onderneming. Ruim 55.000 gebruikers ervaren reeds het gemak!

Als familiebedrijf biedt SnelStart de beste werkomgeving voor mensen die onze passie delen en aandeelhouders ontvangen een gezond rendement. We doen alles voor klanttevredenheid en zien het als een uitdaging om mee te denken in maatschappelijke en duurzame ontwikkelingen.

Onze klantbeloftes

• Makkelijk boekhouden Met onze boekhoudsoftware kan iedereen boekhouden. Ook kunt u makkelijk samenwerken met uw accountant;
  • Betrouwbaarheid staat voorop Wij beseffen dat uw boekhouding alleen voor u is. Beveiliging en privacy staan bij ons centraal;
  • Service met een glimlach Wij helpen u graag en op vriendelijke wijze. Dat mag u van ál onze medewerkers verwachten;
  • Voordelige keuze Wij bieden u een betaalbaar boekhoudpakket, waarmee u zelf uw boekhouding kunt regelen;
  • Alles voor tevredenheid Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Zolang u niet tevreden bent, zijn wij ook niet tevreden.

Meer informatie: http://www.snelstart.nl/