Succes met je webshop

Het openen van een webwinkel is niet zo moeilijk, maar het succesvol maken is een heel ander verhaal. Dat valt in de praktijk vaak tegen. E-commerce expert en auteur Astrid van der Made helpt daarbij.

Uit eigen ervaring weet Astrid tegen welke problemen en frustraties je aanloopt. En hoe je deze ombuigt naar iets dat wél werkt. Wat ervoor nodig is om te groeien met jouw webwinkel. Om ervoor te zorgen dat je kan leven van je webwinkel en je niet afhankelijk bent van je partner of een tweede baan.

Astrid helpt ambitieuze webwinkeliers – zowel startend als gevorderd – door het geven van heldere adviezen en concrete tips. Zowel tijdens 1 op 1 coachings-trajecten als in de Webwinkel Succes Academie. Hier vind je talloze online trainingen en masterclasses. Daarnaast brengen we webwinkeliers samen in onze online community. Hier kun je netwerken met collega’s, vind je heel veel informatie en tips en stel je al je vragen aan Astrid en aan andere experts.

Groeien met je webshop - Online cursus SPECIAAL VOOR LEDEN

Wij willen net zo graag als jij dat jouw webshop succesvol wordt. Daarom hebben we, in samenwerking met Astrid van der Made van Succes met je Webshop, de online training ‘Groeien met je webshop’ ontwikkeld.

In 4 video’s leert Astrid je hoe je meer bestellingen en meer winst krijgt, welke rol WebwinkelKeur daarin kan spelen en hoe je maximaal resultaat haalt uit het keurmerk. Je ontdekt alles over marketing, conversie en klantwaarde en hoe je deze zaken praktisch kunt inzetten voor de groei van jouw webshop. En deze tips geven je omzet niet eenmalig een boost, maar gaan structureel meer opleveren. De volgende onderwerpen komen aan bod:

• De 3 factoren voor succes met je webshop
  • Meer bezoekers in je webwinkel
  • Maak van bezoekers klanten
  • Slimme omzetverhogers

Je kunt de video’s bekijken op een moment dat jou uitkomt en tussendoor pauzeren. Zo heb jij in no time alle kennis in huis om van jouw webshop een succes te maken.

Voor maar 27 euro excl. btw krijg jij toegang tot de online training ‘Groeien met je webshop’.
Groeien met je webshop
4-delig online cursus