Twenpack BV

TwenPack BV is specialist in de logistieke afwikkeling voor webwinkels. Wij richten ons breed op e-fulfilment services en bieden deze diensten aan een breed scala aan klanten. Wij verzorgen voor webshops de opslag van hun assortiment, eventueel het (inter)nationaal vervoer vanaf producent tot ons warehouse, het dagelijks orderpicken en verzenden van webbestellingen en tevens bieden wij een zeer geavanceerd WMS-systeem aan.

TwenPack BV onderscheidt zich op de volgende manieren:

· Locatie: Wij zijn gevestigd nabij de A1/A35/N36. Dit zorgt voor een goede uitvalbasis t.o.v. geheel Oost- en Noord Nederland maar ook richting Duitsland

· Nieuw warehouse: Ons nieuwe warehouse is geheel beveiligd en is voorzien van camerabewaking. Tevens hebben wij nieuwe palletstellingen waardoor de opslag van uw goederen op een veilige en verantwoorde manier plaats vindt.

· Onderdeel van de Twentepoort Groep: Wij bieden de mogelijkheden om gebruik te maken van de transportkennis en ervaring van Twentepoort Logistiek en Twentrex binnen de Twentepoort Groep.

· Geschoold personeel: Al ons personeel beschikt over de juiste diploma’s en kennis. Tevens is al ons personeel in bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag.

· Alle mogelijkheden aanwezig: Wij beschikken over professionele materialen en machines, waaronder heftrucks, reachtrucks, paktafels, snijmachines en pallet- en legbordstellingen.

· WMS-systeem: TwenPack BV beschikt over een geavanceerd WMS-systeem. Hiermee kunnen wij u duidelijke inzichten bieden en is een koppeling met alle webshops mogelijk.