Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Webshop Overname

Na jaren hard aan je webshop te hebben gewerkt, ben je wellicht toe aan een nieuwe uitdaging. Maar hoe zet je de waarde die je hebt gecreëerd om in klinkende munt?
Of volg je een ambitieuze groeistrategie en herken jij ook dat groei door overname een snelle en vaak kostenefficiënte manier van groeien is?

Voor zowel degenen die willen overnemen als hen die overgenomen willen worden: WebshopOvername.nl heeft het grootste bestand webshop(koper)s van Nederland en België en ondersteunt op dagelijkse basis zowel veel verkopers als kopers richting een goede deal.

Webshop Waarde

Ben je benieuwd wat de waarde van je webwinkel is of hoe je de waarde zelf kan verhogen voordat je verkoopt? In onze kennisbank is een schat aan informatie te vinden over het waarderen van webshops en op de homepage van WebshopOvername.nl vind je een gratis module om eerste indicatie mee te krijgen van de waarde van jouw shop.

Contracten en webshop scans

Wij hebben in de loop der jaren uiteraard een netwerk aan overname gerelateerde professionals om ons heen verzameld. Dus ook wanneer u een goede overnameovereenkomst nodig heeft of een webshop voor aankoop wil laten checken, helpen wij u graag verder.

Ø  Grotere overnames begeleiden wij persoonlijk

Ø  Verkopers blijven anoniem

Ø  Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld

Ø  Kopers worden geverifieerd

Ø  Wij werken op basis van No Cure No Pay