WebwinkelCommunity

WebwinkelCommunity,
Kennis- en adviescentrum voor webshops

De webwinkelcommunity stelt een podium beschikbaar voor deskundigen en winkeliers om ervaringen, services, trends en tips te delen.

Na aanmelding en controle is oa. het forum toegankelijk voor de webwinkelprofessional.

De webwinkelcommunity is exclusief voorbehouden voor serieuze webwinkel eigenaren en professionals in e-commerce.

Dit om een hoog niveau van discussie en deskundigheid te kunnen waarborgen.
We screenen alle nieuwe leden om ervoor te zorgen dat deze genoeg ervaring mee brengen inclusief praktijk ervaring in e-commerce.

Exclusief: WebwinkelCommunity voor €1 99% KORTING

Ieder lid van webwinkelkeur krijgt de volgende aanbieding: Webshops krijgen het 1e jaar voor 1 euro i.p.v. €100.

Hiervoor krijg je onbeperkt toegang tot de webwinkelcommunity + de trainingen + tools en resources + kun je de webinars terug kijken. Dit alles ter waarde van € 997,00. Daarnaast wordt je lid van de unieke webwinkelkeur groep binnen de community. Hier kun je onbeperkt sparren met andere webwinkelkeur leden. Waarde is hiervan niet in geld uit te drukken!

= Uniek forum met webwinkeliers
Kom in contact met andere webwinkeliers en spar over jouw uitdagingen en succes story’s. Je hebt onbeperkt toegang en mogelijkheden om in contact te komen met honderden mede webwinkeliers en E-commerce bedrijven.

= Onbeperkt toegang tot trainingen
Na aanmelding heb je direct toegang tot onze trainingen die nog steeds worden uitgebreid en nog belangrijker up-to-date gehouden worden. Binnenkort krijg je ook per training een certificaat als je deze succesvol hebt afgerond! Hoe mooi is dat aan je muur!

= E-books & Downloads
Ook gratis te downloaden zijn onze e-books, checklists en handleidingen om alles nog een keer na te lezen wanneer het jou uitkomt. Makkelijk en in begrijpbare taal. Weet je iets niet? Geen nood, vraag het in ons forum!

Maar het belangrijkste van alles is: Samen maken we ook jouw webshop succesvol!

Om gebruik te maken van deze actie kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Aanbiedingen’.
Forum
Van WebwinkelCommunity