Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Webwinkelkamer

Ben jij ook professioneel met jouw webwinkel bezig en wil je samenwerken met andere webwinkeliers? Wij zijn je sparringpartners, vol met kennis en ervaring die we graag met je delen.

Bij de Webwinkel Kamer kom je in contact met andere webwinkeliers. Wij weten als geen ander dat samenwerken en kennis delen leidt tot een efficiëntere bedrijfsvoering, tot een verhoging van je omzet en verlaging van je kosten.

De Webwinkel Kamer organiseert kennis-bijeenkomsten voor uitsluitend webwinkeliers. Actuele onderwerpen worden in het eerste deel behandeld door ervaringsdeskundigen of experts. Het zijn interactieve sessies waarbij veel ruimte is om te discussiëren over de verschillende manieren van werken.

In het tweede deel van de bijeenkomst wordt informatie uitgewisseld over alle facetten waar een webwinkelier mee te maken heeft.

Je kunt dan denken aan betaalmethodes, verzendingen, voorraden of softwarepakketten, maar ook aan teksten, foto’s, acties, offline aanwezigheid en social media. Ook algemene ondernemersvaardigheden komen aan bod, dus ook administratie, belasting, wetgeving en marketing.

Tevens organiseert de Webwinkel Kamer workshops die gericht zijn op de praktijk, zoals bijvoorbeeld het opstellen van een nieuwsbrief campagne in Mailchimp.

Wij zijn gesprekspartner voor grotere partijen, zodat we gezamenlijk voordelige voorwaarden kunnen bedingen bij o.a. verzendpartijen en verpakkingsfabrikanten.

De Webwinkel Kamer richt zich nu alleen nog op webwinkeliers in de provincie Flevoland, maar heeft de intentie om uit te breiden naar andere regio’s in Nederland. Wij zoeken nog webwinkeliers die een Webwinkel Kamer in hun eigen regio willen opzetten.

Neem contact met ons op als je meer wilt weten, of bezoek een van onze bijeenkomsten.

Meer informatie: http://www.webwinkelkamer.nl/