Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Waarom WSSN

WSSN (WebShop Service Nederland) helpt u om de processen van uw webshop zo efficiënt mogelijk in te richten. Hierdoor houdt uw meer tijd over voor de groei van uw bedrijf. U kunt zich weer focussen op marketing, inkoop en andere kerntaken die klanten aantrekken.

Waarom zou u als ondernemer van voor e-fulfilment van WSSN kiezen?

Gemak: u hoeft zich geen zorgen te maken over tijdrovende operationele werkzaamheden
Tijd: u kunt zich focussen op belangrijke kerntaken die u van groei voorzien
Kostenbesparing: lagere verzendkosten zorgen voor een directe besparing
Levering: tot 22.00 uur ‘s avonds worden uw producten naar de klant verstuurd
Alles op maat: o.a. specifieke cadeauverpakkingen en door u gewenste levertijden
Extra diensten: Ook ruime expertise met (online) marketing en klantcontact
Ook als u tijdelijk niet aanwezig bent (bijv. i.v.m. vakantie of ziekte) gaan de logistieke processen gewoon vlekkeloos door.

Wij doen het anders

WSSN onderscheidt zich op de volgende punten:

Meer dan alleen verzenden. Klantcommunicatie staat voorop
Snelle inslag van goederen, dus zonder vertraging voorraad op uw website
Altijd de juiste verpakking voor uw product, dus de laagst mogelijke kosten per verzending
Ook dropshipping en crossdocking mogelijk voor leveranciers én webshops
Retourafhandeling van hoog niveau
Snelle respons en persoonlijk contact
Voor ieder systeem

WSSN werkt met ieder webshop systeem! Onze software is in eigen beheer en daardoor zijn wij heel flexibel. Als u gebruik maakt van een webshop gebaseerd op één van deze systemen dan kunt u aangesloten worden:

Seoshop
Joomla
Drupal
Mijnwebwinkel
CCV Shop
Als u echter gebruik maakt van een ander of eigen systeem dan kunnen wij u ook nog steeds van dienst zijn!

Wilt u met eigen ogen zien hoe wij al voor vele webshops de opslag, orderverwerking, en verzending doen? Kom dan eens bij ons langs en wij lichten het u persoonlijk toe.

Meer informatie: http://www.wssn.nl/