Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Webdesign & webwinkel ontwikkeling

Een webwinkel laten maken?  Het is dan belangrijk om met een betrouwbare partij in zee te gaan. Het aantal bedrijven dat een webwinkel voor je kan bouwen is enorm, we stellen dus graag een selectie voor je samen van bedrijven waar we mee samen werken.

De onderstaande bedrijven zijn business partner van WebwinkelKeur in de categorie webdesign & webwinkel ontwikkeling.

Argeweb

Met meer dan 200.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites is Argeweb één van de grootste hostingproviders van Nederland.

Blue Lemon

Blue Lemon is een full service internet bureau dat zich kenmerkt door haar persoonlijke aanpak. We bedenken, ontwerpen en implementeren online concepten. Dit doen we met een klein multidisciplinair team. We adviseren over online strategieën, creëren een sterk design en zorgen voor een state-of-the-art technische realisatie. Wij zijn gespecialiseerd in Magento en WordPress en streven dagelijks naar de ideale internetstrategie voor onze klanten.

Brandmerck

Je hebt een prachtig bedrijf en website maar weinig bezoekers? Wij zorgen dat bedrijven online gevonden worden. Door de vindbaarheid te optimaliseren door middel van zoekmachine optimalisatie, Google AdWords en het inzetten van Social Media zorgen wij voor de bezoekers die jouw bedrijf verdient.

Bulldog Media

Je wilt een unieke website of een succesvolle webshop laten maken ? Dan zit je goed bij Bulldog Media. Wij ontwikkelen betaalbare en professionele websites en webshops die er bovendien mooi uitzien. Want jouw nieuwe website of webshop moet natuurlijk wel het visitekaartje worden van jouw bedrijf

BVB Media

BVB Media is een ICT-onderneming die grote naamsbekendheid heeft opgebouwd binnen de online markt. Dankzij BVB Media werken onder andere de webwinkels van Parfumoutlet, PlatteTV en Ledstripkoning.nl probleemloos in de online markt.

Creative ICT

Creative ICT is uw partner in online succes. Creative ICT heeft zich gespecialiseerd in Wordpress websites, Magento webshops, Native Apps en Online Marketing. Met een team 20+ specialisten versterken ze graag uw online business.

De Websmid

De Websmid bouwt professionele en betaalbare webshops en websites. Daarnaast verzorgt De Websmid ook de hosting en het onderhoud van de website en webshop voor u.

eNjee

eNJee biedt een online videocursus om u zelf te leren om een website/webwinkel op te zetten en te beheren. Tevens veel informatie op het gebied van internetmarketing.

Gladior

Wij helpen bij het opzetten, uitvoeren en monitoren van succesvolle online marketing campagnes. Doordat Gladior over specialisten beschikt in verschillende disciplines kunt u rekenen op de juiste ondersteuning bij iedere online marketing campagne of strategie. Wij leveren expertise, advies, analyse, uitvoer en rapportage.

Hosting Parkstad

Naast diverse webhostingpakketten biedt Hosting Parkstad onder andere ook domeinnaamregistratie en webdesign aan. Bovendien staat het bedrijf bekend om zijn hoge uptime en snelle support. Ook voor uw telefonie (VoIP) diensten zijn zij de geschikte partner voor u.

Lamper Design

Je eigen webshop op een onafhankelijk platform? Kies voor WooCommerce. Je bent flexibel, altijd up to date en uitbreiden is geen probleem. Het grootste voordeel van WooCommerce: je bent niet afhankelijk van de aanbieder. Daarnaast er is een keur aan koppelingen mogelijk. Lamper Design maakt WooCommerce webshops op maat. Ontdek nu wat een maatwerk WooCommerce webshop jou oplevert.

Lizzmedia

Lizzmedia is een jong internetbureau dat betaalbare websites en webwinkels maakt. Websites zijn goed vindbaar in zoekmachines en geschikt voor alle apparaten. Je website of webshop beheer je heel eenvoudig met het WordPress beheersysteem

METMEER

METMEER bestaat uit een team van enthousiaste specialisten en heeft meer dan 14 jaar ervaring op het gebied van websites, webshops en online marketing.

Milcraft

Milcraft is gespecialiseerd in de bouw van WordPress-websites en WooCommerce-webwinkels. Van productcatalogus tot webwinkel, van e-learningomgeving tot betalingsverkeer, wij verzorgen het graag voor u.

Mooi in Maatwerk

Een professionele website of webshop is een must als je resultaat wilt boeken. Mooi in Maatwerk neemt je al het werk uit handen. We bouwen, beheren en onderhouden een maatwerk website die je echt wat oplevert.

Pocketshop

PocketShop maakt native mobiele shopping apps voor webshops die zijn aangesloten op Lightspeed en Magento. De app synchroniseert naadloos met deze platformen en neemt de producten uit de backoffice automatisch over. Daar heb je zelf dus geen omkijken naar. Mobiele bestelling zijn direct zichtbaar in je backend en klanten kunnen inloggen met hun webshop account. Met een shopping app van PocketShop blijf je helemaal bij op het gebied van mobiel shoppen. En dat zonder dat je er nog iets voor hoeft te doen. Wij regelen de techniek, beveiliging en updates van de app. Zo kan jouw tijd en aandacht naar je klanten.

Polinder IT

Wij zijn flexibel, creatief en actueel. Uw webshop of website is bij ons in goede handen. We maken gebruik van standaarden maar houden ook van klant specifieke custom made oplossingen.

Shopmonkey

Shopmonkey bouwt webshops. Strak, commercieel, mooi, gebruikersvriendelijk, conversie geoptimaliseerd en subliem scorend in Google. Van klein tot groot, voor iedereen, via de meest efficiënte weg en 'monkey-eenvoudig' te beheren.

Tickles

Tickles combineert het beste van twee werelden. We koppelen de laatste technieken binnen ons vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is onze kracht.

Vir2biz

Uniek zijn ten opzichte van uw concullega’s? Bij vir2biz krijgt u uitsluitend een maatwerk webshop. U geeft uw voorkeur aan qua functionaliteiten en ontwerp. Vir2biz verzorgd het volledige traject voor u, van ontwerp tot het geoptimaliseerd aanmelden bij Google. Al meer dan 15 jaar een betaalbare- en betrouwbare partner in e-commerce.

Wappsolutions

Haal jij het maximale uit je webshop, of zou je het liefst nog wat dingen anders zien..? Wij geven je Wordpress website een boost! We bieden je een totale beheer oplossing, voor een vast bedrag per maand.

Wemessage

Wij zijn Wemessage, een full service web- en marketingbureau. Met een hecht team van gecertificeerde professionals werken wij dagelijks aan resultaatgerichte responsive websites, webshops, apps en online marketing campagnes. Wij streven ernaar voor ondernemers een mix van op maat gemaakte marketingmiddelen samen te stellen die niet alleen perfect passen bij de onderneming, maar zeker ook bij haar klanten.