Deze ervaringen zijn geschreven door klanten van CEK Gymnastics. Stichting WebwinkelKeur zorgt hierbij voor een onafhankelijke controle.

Ervaringen met CEK Gymnastics

496 ervaringen van klanten (489 met sterrenwaardering)
klantenoordeel 9,0/10
Ik had een speciaal verzoek waar snel op werd gereageerd, verder kreeg ik de bestelling sneller dan verwacht in huis en tot slot ook het bericht hoe laat ik de bestelling zou ontvangen, vond ik fijn en was juist. Hartelijk dank voor de goede service.
25-02-2017
Renata Plat
Prima communicatie, snelle levering
24-02-2017
Dianne Feteris
24-02-2017
Judith van Staalduinen
Snelle levering, goede kwaliteit!
23-02-2017
Danielle
Prijs/kwaliteit
Goede service, levering binnen de aangegeven termijn. Kleuren op sommige foto's mogen wat duidelijker. Mijn dochter dacht dat het pakje met een oranje kleur was afgewerkt, dit bleek bij het uitpakken rood te zijn,
20-02-2017
Maj Ykema
Nazorg & garantie
snelle levering en veel keuze
19-02-2017
Jannie Balk
Duidelijke website en snelle levering. De matentabel werkte goed waardoor de juiste maat kon worden besteld. Nu alleen nog een bijpassend broekje vinden want het gebruikelijke zwarte broekje staat niet echt mooi bij een wit met blauw turnpakje.
fleur schuurman
Alles goed alleen 2 weken levertijd, beetje lang
Ilse Hereijgers
Nazorg & garantie
prima, duidelijke communicatie en aflevering naar behoren
Ankie Van lint
Snelle bestelling. Lettertype van de naam wijkt helaas behoorlijk af van wat ik had besteld.
12-02-2017
Marijke Troostheide
Heel tevreden.
09-02-2017
Nathalie
Prijs/kwaliteit
de levering was snel geleverd
08-02-2017
KAROLIEN Dillis
Nazorg & garantie
Heel tevreden, snelle levering!
08-02-2017
Manon Franzen
Nazorg & garantie
Oeps, overmorgen een wedstrijd en turnpakje te klein... Besteld en gelijk de volgende dag in huis, heel erg fijn!
05-02-2017
Edith
Prijs/kwaliteit
Op de bon staat wat wij hadden besteld en hebben iets anders gekregen. Jammer. Vrijdag binnen gekregen en na 4 uur zijn jullie telefonisch niet meer te bereiken. Dus nu wachten tot maandag. Jammer als je de leertjes snel nodig heb.
05-02-2017
Irma Taphoorn
Reactie webwinkel:
Uiteraard betreuren wij het als we inderdaad een verzendfout hebben gemaakt. Wij streven ernaar al onze bestellingen met de grootste zorg af te handelen. Helaas hebben wij geen e-mail ontvangen met de manco van uw bestelling. Hierdoor weten wij niet wat u wel en niet heeft ontvangen en kunnen het hierdoor niet direct oplossen. Graag ontvangen wij per mail foto's van wat u foutief heeft ontvangen en het artikelnummer van datgene wat u niet heeft ontvangen. U ontvangt dan een verder bericht hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Goeie service : dinsdag besteld en donderdag in huis , telkens per mail goed op de hoogte van de status bedankt !
04-02-2017
Liesbeth van Leeuwen
Nazorg & garantie
Door DHL op verkeerd adres (andere straat ) afgegeven .
Tonny De bree
Reactie webwinkel:
Wat jammer dat DHL het niet goed afgeleverd heeft. Wij gaan dit door spelen aan DHL en hierover een klacht indienen. Wij hopen uiteraard dat u verder tevreden bent. Anders horen wij dit graag van u. Wij streven ernaar alle bestellingen met de grootste zorg te behandelen.
snel geleverd beetje moeite met bestellen vanwege wat onduidelijkheden
Lia Muts-Horvers
Prijs/kwaliteit
bij mijn bestelling werd aangegeven dat hier een levertijd aan verbonden was. levering vond plaats binnen de aangegeven levertijd
Joop Visser
Nazorg & garantie
Alles verliep netjes. Communicatie was duidelijk!
02-02-2017
M.H. Roos
Meer ervaringen bekijken »