Deze ervaringen zijn geschreven door klanten van CEK Gymnastics. Stichting WebwinkelKeur zorgt hierbij voor een onafhankelijke controle.

Ervaringen met CEK Gymnastics

615 ervaringen van klanten (606 met sterrenwaardering)
klantenoordeel 9,1/10
Snel en netjes afgehandeld
16-07-2017
Astrid Bakker
Aflevering binnen 2 dagen en een goede track en trace , Top!
16-07-2017
Kelly van Dijk
Goede uitleg hoe je de juiste bestelling kunt plaatsen na opmeten. En een super snelle levering. Na twee dagen in huis. Perfect !!!
Nancy van Hetten
Telefonisch advies, daarna besteld, volgende dag geleverd! top!
Danielle de bruijn
Sneller dan verwacht en maat is goed, past precies!
Dagmar Carsten
Heel tevrede ??
13-07-2017
angelique heeren
Ik heb in anderhalve dag mijn pakketje ontvangen. Service is altijd top en verzendtijd kort.
11-07-2017
Tayra Darthuizen
Fijn dat het product geruild kon worden zonder extra betaling!
10-07-2017
Tess Suijker
De onlinebestelling werd direct opgepakt, verwerkt en bezorgd
10-07-2017
Joop Visser
Het is heel makkelijk een bestelling bij CEK te plaatsen en komt altijd heel snel thuis. Als ik vragen heb word ik altijd vriendelijk geholpen.
09-07-2017
Grace Janzen
Supersnelle levering!!
08-07-2017
Geke Huigen
Al het een en ander bij CEK gekocht in de loop der jaren en altijd van goede kwaliteit en snelle levering zelfs producten met naam snel binnen
08-07-2017
Tessa Kleinbloesem
Correcte levering, en ook ruilen is geen enkel probleem. Alles naar tevredenheid verlopen.
07-07-2017
cam van kempen
Levering snel en duidelijk.
06-07-2017
Merit van Dijk
Online: duidelijk, overzichtelijk en éénvoudig te bestellen Telefonische service: hartelijk, adviserend Service op locatie: ze doen er alles aan om aan de wensen te voldoen (een niet meer leverbaar product via de website, wordt na een telefonisch contact toch alles aan gedaan om het aan te bieden.) E-mail: je krijgt veel verschillende berichten over de bestelling, factuur, verzending en afleveren. Bezorg tijd: volgende dag nog in huis. Ze houden zich aan de 3 dagen leveringstijd.
06-07-2017
Morrison Soeterboek
Prima levering
05-07-2017
Irma Ferwerda
Er waten problemen met de site, maar gelukkig kon ik de medewerkers zelf makkelijk bereiken en door deze mensen heeft Mn dochter nu een leuk pakje waar ze heel blij mee is.
04-07-2017
A. Buskoop
Prima! Snelle levering
29-06-2017
Merel van Zuuren
Meer ervaringen bekijken »