Deze ervaringen zijn geschreven door klanten van CEK Gymnastics. Stichting WebwinkelKeur zorgt hierbij voor een onafhankelijke controle.

Ervaringen met CEK Gymnastics

522 ervaringen van klanten (513 met sterrenwaardering)
klantenoordeel 9,0/10
goede en snelle service!!!
30-03-2017
Tom Boven
Hele snelle levering
Ellis Stolze
snel geleverd met een top resultaat
Sheila Pinas
Snel binnen! En keurig ingepakt
J. Carbia Garcia
Nazorg & garantie
Hij is heel handig in gewicht en door hem op te kunnen klappen ook makkelijk op te bergen. Alleen bij het oefenen van een pirouette/draai dan is hij te "zacht" of glijdt de balk iets weg. Van de week met het mooie weer maar eens buiten oefenen met een andere ondergrond, misschien er dan minder last van.
24-03-2017
Jitske Noordenbos
Nazorg & garantie
Zondagavond besteld en dinsdagmiddag al in huis. Ook ben ik erg blij met mijn aankoop!
23-03-2017
Mara Grams
Nazorg & garantie
Heel vlugge levering. Alles super.
19-03-2017
rita michiels
Nazorg & garantie
Super leuke tas voor turnen (met naam ) en knuffel met gymnastics shirtje. Snelle levering en kwalitatief mooie spullen.
17-03-2017
Maud De Gruil
Nazorg & garantie
Alles is snel geleverd. Ik had wel een kortingscode van 5% deze werd wchter niet afgehaald bij het afrekenen!
17-03-2017
Agnes van Meerveld
Reactie webwinkel:
Hartelijk dank voor uw feedback. Graag ontvangen wij van u een e-mail met de code zodat wij kunnen nagaan waarom de code niet (meer) geaccepteerd wordt. Verjaardagscodes zijn 30 dagen geldig. Mocht de code volgens u toch geldig zijn, dan heeft u uiteraard recht op de korting en ontvangen wij graag de code per e-mail info@cek-gymnastics.com. Met vriendelijke groet, Team CEK
goede service.
16-03-2017
Nicole Engels
Nazorg & garantie
we hebben onze spullen besteld en we zien de voortgang al direct van acceptatie van de order tot op de zelfde dag versturen van de spullen, de dag erop al de spullen ontvangen. Konden we er meteen mee aan de slag. Super
13-03-2017
J.G.M. Vaes
Nazorg & garantie
Eenvoudig bestellen en veel sneller geleverd dan verwacht.
13-03-2017
John van Es
Prijs/kwaliteit
snelle levering in keurige staat. heel tevreden
11-03-2017
willem daniëls
snelle levering, als erg prettig ervaren.
11-03-2017
Petra Jansen
Nazorg & garantie
Ik ben erg tevreden over het turnpakje zelf, alles heb ik een klacht over het broekje. Ik had een zwarte bestelt maar er werd een blauw (zelfde kleur als je pakje) geleverd. Ik heb besloten dit niet te veranderen.
10-03-2017
Nadia Hoogendijk
Goed
10-03-2017
Esther van der Donk
Had verwacht dat pakketje eerder bezorgd zou worden!
09-03-2017
Lydia Boegman
Reactie webwinkel:
Hartelijk dank voor uw feedback. Graag horen we wanneer het bij u is aangekomen. Uw bestelling is op vrijdagavond geplaatst en op maandag door ons verzonden. Mocht het lang bij de vervoerder hebben gelegen dan gaan wij hier uiteraard melding van maken, dit omdat het gewoon door de brievenbus bezorgt kon worden. Wij horen het graag van u. Met vriendelijke groet, Team CEK
een zeer snelle, vlotte én correcte levering. prachtig materiaal. zeker voor herhaling vatbaar.
09-03-2017
Veerle
Nazorg & garantie
Zeer snelle levering. Tevreden over de balk.
05-03-2017
Eva Papaikonomou
Prijs/kwaliteit
Mooi pakje zoals op afbeelding. Super snelle levering.
05-03-2017
Araceli Winkens-Barragan
Nazorg & garantie
Meer ervaringen bekijken »