Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Snapbacks
Steven (Snapbacks)

Keurmerk & Beoordeling in 1!

Wij hebben al langer gebruik gemaakt van verschillende keurmerken. Sinds 2020 maar overgestapt i.c.m. de beoordelingen. Nog niet eerder zo'n soepel proces en technisch gemakkelijke implementatie meegemaakt. En nog de goedkoopste van allemaal!
Wijnthousiast
Steven Aelbrecht (Wijnthousiast)

Snel, correct en duidelijk!

Keurmerk voor mijn nieuwe webshop aangevraagd, eerst afgekeurd, met duidelijke reden waarom en hoe dit op te lossen. Na de aanpassingen keurmerk gekregen. Alles super duidelijk en zeer correct. De tool voor de webshop is ook zeer makkelijk in gebruik.
Taste of Wine
Roel (Taste of Wine)

Snel makkelijk voor een eerlijke prijs

Webwinkelkeurmerk voor een eerlijke prijs. Makkelijk te installeren op de website. Ga zo door!
Libra Djewelz
Daphne Reijnen (Libra Djewelz)

Top bedrijf en top service!

Na aanmelding wordt je webshop gekeurd, als er onderdelen in je webshop zijn die nog niet goed zijn krijg je via e-mail precies te lezen wat je moet veranderen + nog wat aanbevelingen. Na goedkeuring word je stap voor stap uitgelegd hoe je Webwinkelkeur voor jouw webshop optimaal kunt inzetten en wat je in je account kunt gaan instellen. Als je vragen hebt krijg je super snel antwoord, TOP. Ik heb me aangemeld bij WebwinkelKeur voornamelijk vanwege de reviews maar alles wat je er bij krijgt maakt dat dit een hele goede keus is.
Yandi
Team Yandi (Yandi)

Super service!

Alles waar ik me druk om maakte met betrekking tot het juridische gedeelte, zoals de privacy policy was als sneeuw voor de zon verdwenen nadat ik me had aangemeld bij deze top service :-) Je moet er natuurlijk wel iets voor doen om dit keurmerk te krijgen maar makkelijker dan dit kan het niet! Ik werd zeer goed geholpen! En heb er heel veel van geleerd.. Geen moment spijt van gehad! Twijfel je nog?... Niet nodig :-) Ik zeg doen!
Pawness
Denise Crombag (Pawness)

Tevreden met Webwinkelkeur

De aanvraag en keuring voor mijn webshops is goed en snel verlopen. Alles wordt duidelijk in mails gecommuniceerd en ze geven extra informatie om je webshop te optimaliseren. Als er vragen zijn kun je Webwinkelkeur makkelijk bereiken en krijg je op je mails snel antwoord.
't Kralenstulpje
Esther de Jonge ('t Kralenstulpje)

Zeer goede klantenservise, goed bedrijf!

Ik mocht gratis een keurmerk plaatsen naar mijn nieuwe website Picobellobeads.nl en ik ben hierbij over de telefoon heel goed geholpen door Daniel. Hij vertelde dat je zelfs bij 5 websites ene gratis keurmerk mocht plaatsen! Zelf zit ik al jaren bij dit keurmerk via Kralenstulpje.nl en ik ben al jaren tevreden! Ga zo door!
Woele
Edwin Fink (Woele)

Goed geregeld

Snelle afhandeling van de aanvraag. De website geeft duidelijk aan waar je aan moet voldoen. De herkeuring is ook snel opgepakt en mijn shop is nu goedgekeurd! Bedankt!
Auto Geurtjes
Patrick Venema (Auto Geurtjes)

Snel en overzichtelijk

De afwikkeling van onze aanvraag is uitermate snel en soepel verlopen. De website is overzichtelijk en geeft alle noodzakelijke info. Het geeft de consument een stukje extra vertrouwen.
Rookplankje
Gert-Jan van den Brink (Rookplankje)

Onmisbaar voor webshops

Duidelijk aanmeldingsproces en installatie. Overzichtelijk Dashboard.
Flekzer
Team Flekzer (Flekzer)

Toegevoegde waarde

Eerlijk? Nooit verwacht dat een keurmerk echt van toegevoegde waarde zou zijn voor onze reeds goedlopende webshop, maar kennelijk geeft het vooral nieuwe klanten toch vertrouwen en dat is soms net dat zetje dat zij nodig hebben om tot een bestelling over te gaan.
Alles Voor Oren
Dimitri Joosten (Alles Voor Oren)

Snelle service bij overstappen

Omdat mijn huidige review partner niet is staat was om een degelijke dienst te leveren zijn we overgestapt op WebwinkelKeur. Dit was binnen enkele uren geregeld met behoud van onze huidige reviews. Top dus!
C&C Creations
Team C&C Creations (C&C Creations)

Super en snel!

Voor mijn webshop had ik WebwinkelKeur aangevraagd. Al snel kreeg ik een reactie en die was helaas afgekeurd. In de mail stonden de verbeterpunten en nadat ik die had aangepast was mijn webshop goedgekeurd! Alles binnen 2 dagen geregeld, wat echt super was!
Borduur Kado
Suma Wijsbeek (Borduur Kado)

Zeer tevreden

Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal bied. Met vriendelijke groet, Borduur Kado
PlakWallet
Dylan Dekker (PlakWallet)

Goede partij

Ik twijfelde wegens de kosten, maar na aanschaf zou ik die kosten al neerleggen voor het goede reviewsysteem. WebwinkelKeur is top.

9.9

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.