Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Luchtreinigeronline
Cora Heins (Luchtreinigeronline)

Goede service

Eenvoudig te gebruiken portaal, ze geven goede tips en informatie, ze reageren snel op mail.
Water Improver
Joost Hartog (Water Improver)

Zeer professionele service

Hartelijk dank aan WebwinkelKeur van het team bij Waterimprover.es. De klantenservice is snel, behulpzaam en professioneel. Wij zijn zeer tevreden.
VloerkledenTrends
Abby Hulshof (VloerkledenTrends)

Betrouwbaar

WebwinkelKeur geeft op de site duidelijk aan, aan welke eisen jouw website moet voldoen om het keurmerk te krijgen. Mocht na aanvraag hiervan iets nog niet goed staan op jouw website, stuurt WebwinkelKeur een mail met de punten die je nog moet aanpassen. Dit geeft aan dat er goed wordt gecontroleerd en dat het keurmerk niet zomaar wordt uitgegeven.
WallCatcher
Janneke & Irene (WallCatcher)

Zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over WebwinkelKeur. Wij zijn erg goed geadviseerd en begeleid.
Snapbacks
Steven (Snapbacks)

Keurmerk & Beoordeling in 1!

Wij hebben al langer gebruik gemaakt van verschillende keurmerken. Sinds 2020 maar overgestapt i.c.m. de beoordelingen. Nog niet eerder zo'n soepel proces en technisch gemakkelijke implementatie meegemaakt. En nog de goedkoopste van allemaal!
Wijnthousiast
Steven Aelbrecht (Wijnthousiast)

Snel, correct en duidelijk!

Keurmerk voor mijn nieuwe webshop aangevraagd, eerst afgekeurd, met duidelijke reden waarom en hoe dit op te lossen. Na de aanpassingen keurmerk gekregen. Alles super duidelijk en zeer correct. De tool voor de webshop is ook zeer makkelijk in gebruik.
Taste of Wine
Roel (Taste of Wine)

Snel makkelijk voor een eerlijke prijs

Webwinkelkeurmerk voor een eerlijke prijs. Makkelijk te installeren op de website. Ga zo door!
Libra Djewelz
Daphne Reijnen (Libra Djewelz)

Top bedrijf en top service!

Na aanmelding wordt je webshop gekeurd, als er onderdelen in je webshop zijn die nog niet goed zijn krijg je via e-mail precies te lezen wat je moet veranderen + nog wat aanbevelingen. Na goedkeuring word je stap voor stap uitgelegd hoe je Webwinkelkeur voor jouw webshop optimaal kunt inzetten en wat je in je account kunt gaan instellen. Als je vragen hebt krijg je super snel antwoord, TOP. Ik heb me aangemeld bij WebwinkelKeur voornamelijk vanwege de reviews maar alles wat je er bij krijgt maakt dat dit een hele goede keus is.
Yandi
Team Yandi (Yandi)

Super service!

Alles waar ik me druk om maakte met betrekking tot het juridische gedeelte, zoals de privacy policy was als sneeuw voor de zon verdwenen nadat ik me had aangemeld bij deze top service :-) Je moet er natuurlijk wel iets voor doen om dit keurmerk te krijgen maar makkelijker dan dit kan het niet! Ik werd zeer goed geholpen! En heb er heel veel van geleerd.. Geen moment spijt van gehad! Twijfel je nog?... Niet nodig :-) Ik zeg doen!
Pawness
Denise Crombag (Pawness)

Tevreden met Webwinkelkeur

De aanvraag en keuring voor mijn webshops is goed en snel verlopen. Alles wordt duidelijk in mails gecommuniceerd en ze geven extra informatie om je webshop te optimaliseren. Als er vragen zijn kun je Webwinkelkeur makkelijk bereiken en krijg je op je mails snel antwoord.
't Kralenstulpje
Esther de Jonge ('t Kralenstulpje)

Zeer goede klantenservise, goed bedrijf!

Ik mocht gratis een keurmerk plaatsen naar mijn nieuwe website Picobellobeads.nl en ik ben hierbij over de telefoon heel goed geholpen door Daniel. Hij vertelde dat je zelfs bij 5 websites ene gratis keurmerk mocht plaatsen! Zelf zit ik al jaren bij dit keurmerk via Kralenstulpje.nl en ik ben al jaren tevreden! Ga zo door!
Woele
Edwin Fink (Woele)

Goed geregeld

Snelle afhandeling van de aanvraag. De website geeft duidelijk aan waar je aan moet voldoen. De herkeuring is ook snel opgepakt en mijn shop is nu goedgekeurd! Bedankt!
Auto Geurtjes
Patrick Venema (Auto Geurtjes)

Snel en overzichtelijk

De afwikkeling van onze aanvraag is uitermate snel en soepel verlopen. De website is overzichtelijk en geeft alle noodzakelijke info. Het geeft de consument een stukje extra vertrouwen.
Rookplankje
Gert-Jan van den Brink (Rookplankje)

Onmisbaar voor webshops

Duidelijk aanmeldingsproces en installatie. Overzichtelijk Dashboard.
Flekzer
Team Flekzer (Flekzer)

Toegevoegde waarde

Eerlijk? Nooit verwacht dat een keurmerk echt van toegevoegde waarde zou zijn voor onze reeds goedlopende webshop, maar kennelijk geeft het vooral nieuwe klanten toch vertrouwen en dat is soms net dat zetje dat zij nodig hebben om tot een bestelling over te gaan.

9.8

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.