Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Flekzer
Team Flekzer (Flekzer)

Toegevoegde waarde

Eerlijk? Nooit verwacht dat een keurmerk echt van toegevoegde waarde zou zijn voor onze reeds goedlopende webshop, maar kennelijk geeft het vooral nieuwe klanten toch vertrouwen en dat is soms net dat zetje dat zij nodig hebben om tot een bestelling over te gaan.
Alles Voor Oren
Dimitri Joosten (Alles Voor Oren)

Snelle service bij overstappen

Omdat mijn huidige review partner niet is staat was om een degelijke dienst te leveren zijn we overgestapt op WebwinkelKeur. Dit was binnen enkele uren geregeld met behoud van onze huidige reviews. Top dus!
C&C Creations
Team C&C Creations (C&C Creations)

Super en snel!

Voor mijn webshop had ik WebwinkelKeur aangevraagd. Al snel kreeg ik een reactie en die was helaas afgekeurd. In de mail stonden de verbeterpunten en nadat ik die had aangepast was mijn webshop goedgekeurd! Alles binnen 2 dagen geregeld, wat echt super was!
Borduur Kado
Suma Wijsbeek (Borduur Kado)

Zeer tevreden

Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal bied. Met vriendelijke groet, Borduur Kado
PlakWallet
Dylan Dekker (PlakWallet)

Goede partij

Ik twijfelde wegens de kosten, maar na aanschaf zou ik die kosten al neerleggen voor het goede reviewsysteem. WebwinkelKeur is top.
Handigs
Dylan Dekker (Handigs)

Helemaal tevreden

Het reviewsysteem werkt goed, de prijzen zijn laag in vergelijking met anderen en ik krijg altijd binnen een paar uur antwoord op vragen of feedback.
Ledspot Planet
Luc Geurts (Ledspot Planet)

Heel tevreden!

Zeer tevreden over WebwinkelKeur. De communicatie is duidelijk en bovendien geven ze waardevolle informatie op hun website.
Fashion & Beads
Ingrid Kooy (Fashion & Beads)

Geweldig en snel!

Afgelopen vrijdag heb ik voor mijn webshop WebwinkelKeur aangevraagd. Mijn site werd meteen beoordeeld. Ik moest een paar kleine dingetjes aanpassen, en mijn site werd meteen herkeurd. Ik was goedgekeurd en kreeg meteen het keurmerk! Vooraf had ik nog wat vragen, gebeld en kreeg meteen iemand aan de telefoon. Kortom geweldig!
Sfeer en Zo
Saskia van den Anker (Sfeer en Zo)

Vriendelijk en erg behulpzaam

Tot nu toe is onze ervaring erg goed, ontzettend vriendelijk en behulpzaam, geen vraag is teveel. Zo zien wij het graag. TOP!
BabyLoop
Ilse (BabyLoop)

Direct reactie en vriendelijke medewerkers die hun best doen om je verder te helpen. Helemaal top!
My Break Me
Merve Sener (My Break Me)

Behulpzaam en duidelijk

Om een keuring aan te vragen zijn er een hoop opties en diverse bedrijven. Op het moment dat ik WebwinkelKeur tegenkwam heb ik meteen gebeld voor meer informatie. Ten eerste, ze zijn makkelijk te bereiken! Er werd vriendelijk opgenomen en mijn vragen over mijn webshop werden beantwoord. Op deze dag heb ik 3 × gebeld en ze vonden geen vraag raar. Heel het proces ging makkelijk en duidelijk. Ben er erg tevreden mee, ook van de extra optie klantbeoordelingen. Handig is dat.
Rolsteiger kopen
Wilbert de Bruyn (Rolsteiger kopen)

Vertrouwd adres

De afwikkeling van onze aanvraag is uitermate snel en soepel verlopen. De website is overzichtelijk en geeft alle noodzakelijke info.
Winestore
Jan Pieter de Vlieger (Winestore)

Snel en duidelijk

Super tevreden, duidelijke uitleg en adviezen. Snelle reacties van de helpdesk, met als resultaat een snelle implementatie.
Buffetenzo
Monique Buné (Buffetenzo)

Fijne samenwerking

Al jaren hebben wij een fijne, objectieve samenwerking met WebwinkelKeur. Dank hiervoor.
NoordZeemeermin
Sabine Minnema (NoordZeemeermin)

Super dienst!

Mooie overzichtelijke beoordelingen en handig systeem om in te werken! Wanneer iets onduidelijk is is de klantenservice ook super behulpzaam. Bedankt WebwinkelKeur! Spetterende groet, NoordZeemeermin

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.