Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Leddepot
Luc Geurts (Leddepot)

Super!

Super ervaringen met Webwinkelkeur! De respons is snel en goed!
Kleine Tovenaar
Nick Kinschots (Kleine Tovenaar)

Zeer degelijke helpdesk die snel reageert

Ik ben zeer goed geholpen door dit bedrijf met de keuring van onze webshop. Vragen worden snel opgelost en het is een echte meerwaarde voor webshop eigenaars.
Asia Home
Marieke Deckers (Asia Home)

Snelle en deskundige webshop keuring

Mijn webshop is zeer snel gekeurd waardoor ik direct kon starten met het keurmerk en onder meer de reviews. Daarnaast hebben de goede prijs-kwaliteitsverhouding en de handige app in Lightspeed ervoor gezorgd dat ik voor WebwinkelKeur heb gekozen.
SchurenOutlet
Paul van Arragon (SchurenOutlet)

Snelle en goede service

Na aanmelding is onze website binnen zeer korte tijd, welgeteld 1 werkdag, beoordeeld en akkoord bevonden. Met de duidelijke informatie en de voorbeelden is het gemakkelijk om de wensen en eisen van Webwinkelkeur in de site te integreren. Wil je een goede en klantvriendelijke webwinkel, dan zijn de voorschriften voor het keurmerk vanzelfsprekend. De snelle afhandeling is boven verwachting, WebwinkelKeur, dank voor de snelle afhandeling.

Het meest perfecte keurmerk voor je webwinkel

Iedereen weet dat een keurmerk het vertrouwen wint van de online klant, maar iedereen weet ook dat beoordelingen erg belangrijk zijn. In het verleden deze diensten apart afgenomen bij 2 verschillende partijen. WebwinkelKeur heeft beide diensten samengevoegd voor een hele nette prijs. De beoordelingen en de afhandelingen worden tevens zeer netjes en professioneel geregeld. Daarom ook het meest perfecte webwinkelkeurmerk!
Stylise
Denise Tomassen (Stylise)

Fijne communicatie!

Snelle en duidelijke communicatie bij aanmelding. Daarnaast zijn de voorbeeldteksten echt een uitkomst!
Youtie
Neesha Rattansingh (Youtie)

Fantastisch!

De communicatie met WebwinkelKeur is echt fantastisch, daarnaast goede uitleg via hun dashboard hoe je alles installeert in je eigen webwinkel.
Pure Pleasures
Vincent Nacario (Pure Pleasures)

Top!

De keuring gaat heel gemakkelijk en snel, alles is aanwezig wat je nodig bent. En de installatie van de WebwinkelKeur gaat zonder problemen!
Rouwbloemen.direct
Susanne Lambrechts (Rouwbloemen.direct)

Snel, simpel en super support

Ik heb mijn webwinkel Rouwbloemen.direct laten keuren en kreeg direct response en met advies en de verbeterpunten. Deze waren ook snel en makkelijk te vinden via de diverse links die ik kreeg verstuurd. Na de goedkeuring kreeg werkt WebwinkelKeur direct en kreeg ik al snel leuke recensies op mijn site. Ik ben zeer tevreden met dit keurmerk en raad het aan iedereen met een webwinkel aan!!
KliederZ
Rogier (KliederZ)

Prettig en overzichtelijk!

WebwinkelKeur werkt prettig en overzichtelijk. Alles is goed uitgelegd en er zijn veel opties mogelijk binnen het dashboard. Ik heb inmiddels al 2 webshops (binnen hetzelfde abonnement) aangemeld: SpoodZ.nl & KliederZ.nl !
Equine-Motion
Virginia Hogguer (Equine-Motion)

Zeer duidelijk

Tevreden over WebwinkelKeur, ze zijn duidelijk in de communicatie. Makkelijk te implementeren in de webshop. Fijn dat ze er zijn.
Prima Diervoeding
Jeroen Sars (Prima Diervoeding)

Geweldig!

Er zijn natuurlijk verschillende keurmerken om je als webshop bij aan te sluiten, maar de waarom wij voor WebwinkelKeur gekozen hebben is omdat ze heel veel nuttige tools bieden. Zo kun je je retourformulier of privacybeleid samenstellen met de door hun beschikbaar gestelde gratis documenten! Daarnaast is de communicatie razendsnel, als webwinkel zijnde geef je je klanten altijd zsm antwoord, wanneer je dan zelf eens op zoek bent naar iets is het natuurlijk fijn als je dit zelf ook krijgt, een antwoord binnen een uur vind ik dan ook zeer zeker de complimenten waard! Wij zouden WebwinkelKeur in ieder geval zeker aanraden!
Housz
Kim van Heteren (Housz)

Vriendelijke service en makkelijk te integreren op de website

Vlot antwoord op vragen, goede ondersteuning, duidelijke uitleg en voor je het weet heb je alles geregeld en staat het keurmerk online. Duidelijk dashboard om in te werken, op naar mooie beoordelingen!
SunSmiles
Coen (SunSmiles)

Aanmelding ging soepel en het contact met support is zeer prettig

We hebben diverse partijen bekeken maar kwamen tot de conclusie dat WebwinkelKeur de meest functies biedt tegen een erg scherp tarief. Voor ons was ook de samenwerking met EMOTA/European Trustmark doorslaggevend omdat we internationaal verkopen. We kijken uit naar het werken met de tools!
Visgraat Shop
Robin van Roij (Visgraat Shop)

Top keurmerk!

Onze verwachting is ruimschoots overtroffen! WebwinkelKeur biedt enorm veel handige informatie en tools aan voor moderne webshops. Er wordt snel op vragen gereageerd en geven goed advies. Echt een organisatie die professionele webshops ondersteund. Ga zo door!

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.