Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

DYF Living
Yvonne Mulderij (DYF Living)

Een dikke 10

Een dikke 10 voor de snelle afhandeling van mijn aanvraag!!! Zal jullie zeker aanbevelen!
Planet Refurbished
Jonathan Saurens (Planet Refurbished)

Zeer goed

Wij zijn zeer tevreden over webwinkel keur. Goed geholpen en goed getoetst. Wij hebben nu 2 webshops met het keurmerk.

Goed keurmerk dat net iets verder gaat dan anderen

Door de koppeling van een keurmerk en feedback mogelijkheid zijn wij in 1 keer klaar. Bedankt.

Ik ben blij met WebwinkelKeur

Na links en rechts aanpassingen gedaan te hebben is het zo ver. Ik ben zo ontzettend blij met mijn webwinkel keurmerk. Je krijgt het keurmerk van WebwinkelKeur niet "zomaar". Ideaal en veilig voor klanten. Mijn webshop is al jaren mijn kindje. Ik onderhoud de webshop maandelijks zelf. Ik blijf er aanpassingen in doen. Het was heel gemakkelijk om jullie banners te te voegen. Bij vragen aan jullie kreeg ik steeds snel een antwoordje. Dus mijn dank is groot aan jullie team en een dikke dank je wel aan vir2biz. Een blije webshop baas, hihi Ine van Deursen
Web & Zo
Pim Smits (Web & Zo)

Beoordeling WebwinkelKeur

We zijn erg blij met onze goedkeuring voor Webwinkelkeur. Dit was mede mogelijk door de goede service en handige tips & tools op de website van Stichting WebwinkelKeur!
Leukste Kraamcadeaus
Iris de Bree (Leukste Kraamcadeaus)

TOP!!

Als eerst een aanvraag gedaan, daar moest ik nog het een en ander aanpassen, toen telefonisch contact gehad en echt super geholpen door Daan. Top service, snelle reactie, erg vriendelijk.
Gitaarbouwwinkel
Ramon Riemersma (Gitaarbouwwinkel)

Gewoon goed!

De aanmelding bij WebwinkelKeur verliep eigenlijk best soepel. Na een paar aanpassingen aan de algemene voorwaarden was de goedkeuring een feit en binnen een mum van tijd online met de nodige gratis plugins die het webwinkelkeurmerk laten zien op je webshop. Ook het dashboard voor de webwinkel eigenaar ziet er erg goed en overzichtelijk uit met alles wat je nodig hebt binnen handbereik.
Wall Art 4 You
Bert Prijs (Wall Art 4 You)

Goede en snelle service

Aangemeld en binnen 2 dagen kon ik er gebruik van maken na een paar aanpassingen. En de installatie was erg makkelijk en duidelijk uitgelegd.
DekzeilenPlus
Frank Oude Elberink (DekzeilenPlus)

Prima geregeld

Strenge doch rechtvaardige selectie voor lidmaatschap. Blij met deze erkenning door hun!
TjupTjup
Jordi van Ravesteijn (TjupTjup)

Prima keuring

Ik ben net recent aan het keurmerk gekomen en moet zeggen dat het contact met de experts bij webwinkel keurmerk uitstekend is geweest. Het beoordelingsrapport wat je krijgt is duidelijk en de beoordelaar geeft ook aan wat je optioneel kan doen. Zeer handig.

Soepel en snel

Na de aanvraag van het keurmerk werd de beoordeling zeer snel uitgevoerd. Na een aantal kleine aanpassingen, werd de goedkeuring binnen 1 dag verleend.
Italy365
Paul de Feiter (Italy365)

Prima investering in de webshop

WebwinkelKeur heeft ons van goede adviezen voorzien, zodat wij als startende webshop nieuwe doelgroepen kunnen benaderen op het gebied van interieur design. Wij zijn erg tevreden over de snelle service. Het keurmerk geeft ons en onze klanten vertrouwen.
Inter Sales
Jacco Meurs (Inter Sales)

Gedreven door passie

De titel zegt in principe al genoeg natuurlijk, als leek in de wereld van het webswinkel bouwen en daarbij alle regeltjes en wetten, reageerd Webwinkelkeur snel en kordaat met goed advies. Top!!
Glory Products
Casper (Glory Products)

Glory Products

Erg tevreden over WebwinkelKeur. Snel beoordeeld en 1 verbeterpunt waarmee ik meteen aan de slag kon. Herkeuring was ook heel snel voltooid. Al met al een goede keuringsservice voor je webwinkel!

Top service

Goed keurmerk die naast een eerlijk recensie systeem ook meedenkt met het opzetten van je juridische documenten. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan!

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.