Webwinkelkeur een autoriteit en betaalbaar

De lat is bij Webwinkelkeur hoog. Niet alleen voor de webshops ook voor Webwinkelkeur zelf. Het feit dat Webwinkelkeur zich laat beoordelen via een onafhankelijk bureau waarbij de webshops aan mee mogen doen is veel zeggend. Webwinkelkeur is naar mijn mening eerlijk, betrouwbaar en transparant. Bij aanmelding bij Webwinkelkeur wordt de webshop gescreend of het voldoet aan alle wettelijke regelingen en Europese AVG regels. De helft van alle aanmeldingen worden afgekeurd en mogen geen gebruik maken van het Webwinkelkeurmerk. Dat is dus openheid, transparantie en eerlijkheid. Dat zegt veel over Webwinkelkeur, en voor de webshop is dat juist een duwtje in de rug. Mijn webshop was de eerste keer afgekeurd, en dat heeft mij juist geholpen. Weten waar je aan toe bent, zodat je het kan verbeteren, want immers ook de klant wil weten waar hij aan toe is. Maar er zijn meer faciliteiten die Webwinkelkeur te bieden heeft zoals een call center, mee liften met Webwinkelkeur goed voor SEO-optimalisatie, en nog veel meer. Bij geschillen kan Webwinkelkeur een alternatief zijn als je als webshop en klant er niet uit komt. Dit is mijn korte schets over Webwinkelkeur, het lijkt misschien een marketing verhaal, maar dat is het niet, dit is mijn persoonlijke ervaring die ik heb met Webwinkelkeur. Webwinkelkeur is er echt voor de klant en voor de webshophouder en opereert op een onafhankelijke wijze, dat blijkt niet alleen uit daden maar ook uit de mensen die achter de schermen van Webwinkelkeurmerk werken. Kortom Webwinkelkeur heeft veel te bieden en is niet duur.