Update Modules + nieuwe module voor Opencart 3

Mooi nieuws; al onze modules hebben een grondige update gekregen. De werking is wellicht niet veranderd, technisch is er echter nogal wat verbeterd. We raden je aan om te upgraden.

Waarom een update?

Een API zorgt ervoor dat 2 softwareprogramma’s onderling kunnen communiceren. Zo zorgt de WebwinkelKeur API ervoor dat onze software met jouw webwinkel kan praten. Dat is nodig om bijvoorbeeld automatisch een uitnodiging naar je klanten te sturen met de vraag om een beoordeling achter te laten.

Al enige tijd hebben we een mooie (nieuwe) JSON API. Deze API biedt meer mogelijkheden dan onze oude API. Toch werkten veel modules nog via onze oude API die we nog steeds ondersteunen. Dat werkt op zich prima, maar kent ook de nodige technische beperkingen.

Om in de toekomst klaar te zijn voor de nieuwste mogelijkheden is het belangrijk dat je module up-to-date is. We raden je dan ook aan om altijd te updaten naar de nieuwste versie van onze modules.

Voor welke software geldt de update?

De update geldt voor Drupal, Joomla, Opencart, Prestashop en WordPress. Je update bij deze systemen de plugin binnen jouw eigen webwinkel systeem op de gebruikelijke manier. De meeste webwinkel software biedt hiervoor een eenvoudige update functie. Een update voor Magento volgt nog in een later stadium.

De modules voor SAAS systemen als Lightspeed, CCV Shop, Mijnwebwinkel, Shoppagina, Shopify en Luondo worden automatisch bijgewerkt. Zelf upgraden is daarbij niet nodig.

Opencart 3

Wil je WebwinkelKeur gebruiken binnen Opencart versie 3? Dan is dat nu ook mogelijk. De nieuwste Opencart module is ook beschikbaar voor Opencart 3.

Beste,

Ik kreeg de melding dat er een update was. https://www.webwinkelkeur.nl/update-modules-nieuwe-module-opencart-3/

Echter als ik op de site van Opencart kijk dan is er alleen een update voor OC3. Ik heb de laatste versie van OC2 zoals zo velen en de plugin heeft daar nog nooit goed gewerkt helaas. Het automatisch uitnodigen werkt simpelweg gewoon niet. de Update van de plugin voor OC2 is ook van 22 september 2013, maar toen was OC 2.3.0.2 er nog niet. Ik doe het nu af en toe handmatig, maar dat is best onhandig. OC2 heeft ook een API, dus als het via de API zou werken zou het misschien wel goed gaan werken.

Klopt het dat er alleen voor OC3 een update is en niet voor OC2?