Overzicht Wizkom

Een samenvatting van Wizkoms webwinkels

Zweet Ik Veel

Webwinkel en informatiepunt omtrent oplossingen tegen zweten. Kijk op https://zweetikveel.nl/

63 beoordelingen Bekijk

Hoge kwaliteit deurbeslag

295 beoordelingen Bekijk

Römertopf Winkel

Winkel voor de verkoop van Romertopf producten

0 beoordelingen Bekijk

Online verkoop van mozaïektegels

6 beoordelingen Bekijk

Whiteboard Expert

Verkoop van whiteboards en aanverwante kantoorartikelen.

0 beoordelingen Bekijk
Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wizkom

8,1

JTopper beoordeelde op 2019-07-30

Mooie kwaliteit deurkrukken. We zijn tevreden!

L.Quaden beoordeelde op 2019-07-30

Heel lang moeten wachten op bestelling opnieuw besteld verkeerde artikelen geleverd.
Afspraken via mail en telefoon worden niet nagekomen

Jaap beoordeelde op 2019-07-29

Keurige prijzen. Snelle en goede levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-29

Voor Zweet Ik Veel

Rachelle Borgers beoordeelde op 2019-07-29

Ik heb niks binnen gekregen en er is niemand te bereiken, ik wil mijn geld terug!!! Maar krijg niet eens iemand aan de telefoon. Nooit meer bestellen hier!!!!!

Monique beoordeelde op 2019-07-29

Het bestellen van de spullen gaat goed .tot je er achter komt dat je iets fout heb gedaan.
Nou dan moet je je geld terug krijgen.
Ik heb het nu nog niet. Alweer een dikke week verder .
Dat vind ik schandalig.

Bianca beoordeelde op 2019-07-26

Duidelijke omschrijving op de site mbt maatvoering.
Levering netjes verpakt en binnen beloofde levertijd geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-07-25

Ron Geurden beoordeelde op 2019-07-25

Duidelijke website met technische tekening bij product. Als a technisch persoon kwam ik er nog niet uit. Via telefoon ben ik goed geadviseerd. Hoop en verwacht nu dat de besteld deurbeslagen gaan passen.

Voor Zweet Ik Veel

Erna Stolk beoordeelde op 2019-07-25

levering was niet compleet waar ik voor betaald had en de verpakking helemaal vies met olie en parfumlucht! Hun niet kunnen bereiken voor de klacht, uiteindelijk een derde telefoonnummer ergens op internet gevonden.Veel onduidelijkheid hoe het bedrijf nu eigenlijk heet want er waren in de communicatie later diverse namen.Er zat geen factuur bij.Moet wel zeggen na eindelijk contact wel de ontbrekende artikelen ontvangen.
Al met al een onduidelijk bedrijf waar wij niets meer zullen bestellen!

Voor Mozaiektegel.com

Kim beoordeelde op 2019-07-24

Mooie tegels voor reële prijs en snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-24

Annabel beoordeelde op 2019-07-24

Mooi deurbeslag en snelle levering. We zijn zeer tevreden.

Ton beoordeelde op 2019-07-24

Snel en juist geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-07-24

Roelof Gootjes beoordeelde op 2019-07-24

Snelle levering top product

Anoniem beoordeelde op 2019-07-23

Voor Mozaiektegel.com

Niki beoordeelde op 2019-07-23

Snelle service, vriendelijk en goede prijs.

Niels beoordeelde op 2019-07-23

Bestelling geplaatst voor 4 artikelen. Na 4 dagen nog geen verzend bericht gehad. Na enkele telefoontje bleek 1 van de artikelen niet op voorraad (ondanks nog steeds op de site levertijd 2 dagen stond). Zou binnen 2 weken geleverd worden. Inmiddels andere 3 artikelen ontvangen. 2 weken later, zou het binnen 2 weken geleverd worden. Na weer 2 weken het artikel geannuleerd, geld zou binnen 3 dagen retour zijn. Na weer 1 week zou het geld binnen 3 dagen retour zijn. Na weer 4 dagen zou het geld die dag retour op rekening zijn. 3 dagen daarna geld ontvangen. Andere 3 artikelen zijn goed.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-23