Overzicht Wizkom

Een samenvatting van Wizkoms webwinkels

Zweet Ik Veel

Webwinkel en informatiepunt omtrent oplossingen tegen zweten. Kijk op https://zweetikveel.nl/

41 beoordelingen Bekijk

Hoge kwaliteit deurbeslag

146 beoordelingen Bekijk

Römertopf Winkel

Winkel voor de verkoop van Romertopf producten

Mozaiektegel.com

Online verkoop van mozaïektegels

Whiteboard Expert

Verkoop van whiteboards en aanverwante kantoorartikelen.

0 beoordelingen Bekijk
Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wizkom

8,5

Thomas beoordeelde op 2019-03-26

Helaas werden de deurklinken weken later bezorgd. Die was niet van te voren aangegeven. Tevens is het beslag niet van de beste kwaliteit, de deurklinken staan niet haaks op het beslag, door scheve uitsparing.

Frank van nieuwenhoven beoordeelde op 2019-03-26

Super winkel...goedkoop en snel in huis..5*+++

Anoniem beoordeelde op 2019-03-25

Anoniem beoordeelde op 2019-03-25

Anoniem beoordeelde op 2019-03-22

René Rutten beoordeelde op 2019-03-21

Het bestelproces gaat prima. Het product verschil op de site echter heel erg van kleur met het daadwerkelijke product. Op de site wordt als kleur antraciet aangegeven. In werkelijkheid is dit zilver.

Paulvgb beoordeelde op 2019-03-16

Snel, keurig uitgevoerd, bestelling was makkelijk te volgen.

Gertjan beoordeelde op 2019-03-15

Ondanks een technisch probleem bij de bestelling, Prima opgelost

P.A.J. de Ridder beoordeelde op 2019-03-15

Prima kwaliteit en een snelle levering.

Nancy beoordeelde op 2019-03-13

Ontevreden over deze shop. Bestelling gedaan, daar een mail van ontvangen. Vervolgens niets meer gehoord terwijl levering uitgesteld was vanwege de producten die niet meer op voorraad waren. Zelf contact opgenomen, toen werd me medegedeeld dat de levering 2 weken was uitgesteld, aangegeven graag op de hoogte gehouden te willen worden. Prima dat zouden ze doen. In de week des leverings nog steeds geen pakket en geen mail. Vervolgens weer zelf contact opgenomen om te vragen hoe het ermee staat. De levering werd weer 2 weken later. Uiteindelijk mijn ongenoegen geuit over de lange levertijd, maar ook over de communicatie. Het enige waar ze mee kwamen was 5% korting door de lange levertijd. Nou, daar pas ik voor. Ik heb de bestelling geannuleerd en ga op zoek naar een andere leverancier.

mika beoordeelde op 2019-03-11

gewoon goed zo als het hoort !

B. Jaarsma beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering. Er ontbrak 1 onder deel. Maar werd meteen de volgende dag geleverd.
Prijs kwaliteit prima. De goedkoopste die ik kon vinden op internet voor de zelfde materialen. 40 Euro goedkoper. Op volledig voordeur veiligheidsbeslag.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-08

Anoniem beoordeelde op 2019-03-07