Skip to content

aanvragen moderatie niet mogelijk omdat klant geen opmerking heeft gemaakt.

DWQA QuestionsCategorie: Questionsaanvragen moderatie niet mogelijk omdat klant geen opmerking heeft gemaakt.
Irene Borgman asked 1 jaar ago

De klant heeft ons op maandagavond 1 ster gegeven, nadat we op maandagochtend hadden gemaild, dat we bij DHL navraag hadden gedaan naar de status van het pakket. Haar bestelling is ondertussen goed afgeleverd en we hebben gevraagd of ze de beoordeling wil aanpassen. Daar heeft ze na 4 dagen nog niet op gereageerd.

1 Antwoorden
Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Irene, 

Goed dat je hiernaar vraagt. :) 

Erg vervelend om te lezen dat je een 1-ster review hebt ontvangen. Het is helaas niet mogelijk om een moderatieverzoek hiervoor in te dienen. Dat komt omdat wij de review niet inhoudelijk kunnen beoordelen. Ik raad je aan om nogmaals een privéreactie te sturen naar de klant toe. Op het moment dat je een privéreactie stuurt naar de klant, ontvangt hij of zij ook direct een aanpas link. Hoe je een privéreactie verstuurd, leg ik je hieronder graag uit: 

  1. Log in op je WebwinkelKeur Dashboard
  2. Ga naar reviews
  3. Kies voor shopreviews
  4. Zoek de desbetreffende review op
  5. Klik op reageer en kies dan voor Privébericht

Hopelijk kom je hier verder mee. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!

Groetjes Kim

 

Je antwoord