Ander widget keurmerk

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAnder widget keurmerk
Jord Frenken asked 2 jaar ago
Beste, Ik ben op zoek naar een andere manier om jullie keurmerk zichtbaar te maken. Nu is het vrij onzichtbaar links in beeld en zie je wel een 9 staan als punt maar het liefst zien we het anders. We zouden graag bovenin de homapage een balk willen hebben met daarin de sterren te zien en hoeveel beoordelingen. hebben jullie een dergelijke widget al en hoe implementeer ik deze in onze lightspeed webshop. Onze webshop URL is www.shop.carezzo.nl/ Groet, Jord Frenken Carezzo Nutrition
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Jord :) Goed dat je hiernaar vraagt. Wij hebben een aantal soort widgets die je kunt gebruiken op jouw webwinkel. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van de sidebar, widget en de banners. Super leuk toch? In jouw WebwinkelKeur dashboard kun je deze widgets terugvinden en zie je direct hoe ze eruit zien! Om bij deze widgets te komen log je in op jouw WebwinkelKeur dashboard > Promotie > Hier kun je kiezen uit widget, sidebar en banners. Mocht je er 1 tussen zien staan die je leuk lijkt, kun je de code die er bij staat plaatsen op jouw webwinkel. De verschillende lay-outs zijn beschikbaar van het Plus pakket. Je kunt het pakket op ieder gewenst moment upgraden door in te loggen in het WWK Dashboard > Account > Pakket Groetjes Kim ^^