Skip to content

beoordeling klopt niet

DWQA QuestionsCategorie: Questionsbeoordeling klopt niet
Isabelle asked 4 maanden ago
Een klant heeft een beoordeling geplaatst op mijn website en dacht dat dit een beoordeling voor een ander bedrijf was. Hoe kan zij deze beoordeling aanpassen? 

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 4 maanden ago
Beste Isabel,
 
Vervelend dat je een verkeerde geplaatste beoordeling hebt ontvangen. Je kunt hierin een (privé) bericht sturen door in te loggen in het WWK Dashboard > Beoordelingen > Beheren > Klik op de knop ‘reageer’ achter de betreffende beoordeling.
 
Degene die de beoordeling heeft geschreven ontvangt een bericht met daarin een aanpaslink waarmee zij de beoordeling kan aanpassen of verwijderen.
 
Mocht deze persoon er niets mee doen, kun je ook een moderatie aanvragen. De ‘moderatie aanvragen’ knop wordt zichtbaar nadat je een reactie hebt geplaatst. Dit kan echter binnen 14 dagen nadat de beoordeling is achtergelaten.
 
Ik wens je vele mooie en juist geplaatste beoordelingen toe!

Je antwoord