Skip to content

bestelling 114120

DWQA QuestionsCategorie: Questionsbestelling 114120
Tekin asked 3 weken ago
Laatste bestelling van floris  bestel nr 114120 Is geannuleerd, de probleem ligt bij DHL  Dit geven we ook aan bij de klant  Maar de klant maakt ons op als oplichters  Dus we hebben per direct de geld terug gestuurd na klant en de bestelling geannuleerd    Graag wens ik om deze reactie te verwijderen Hier is horecablue niet van gediend 
1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago
Beste Tekin,   Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt ontvangen. Goed dat je hier contact over opneemt.   Helaas is het niet mogelijk om via ons forum een moderatieverzoek in te dienen. Gelukkig kun je gemakkelijk een moderatieverzoek via jouw Dashboard indienen.     Hoe je een moderatieverzoek aanvraagt, lees je hier. Zodra je een moderatieverzoek hebt ingediend, gaan we direct voor je aan de slag. We houden je per e-mail op de hoogte van jouw moderatieverzoek.    
Je antwoord