Ook ik heb hier last van. Laatste keer dat ik iets besteld heb bij bol.com.
2 artikelen besteld. 60 euro totaal, artikel van 40 geretourneerd. Krijg nu 30 euro en 1 cadeaubon terug.
Aangegeven dat ik het artikel laat retourneren en opnieuw ga bestellen met cadeaubon, maar dat maakt ze niet uit. Ook nog eens telefonisch op de hoorn gegooid door medewerkster. Aangegeven dat dit de laatste keer is bij bol.com, maar dat boeit ze niet
Dat is vervelend, dat mag namelijk niet. Je kunt de klantenservice van bol.com hier op wijzen. Bol.com is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, daar kun je dit ook melden.
Ik heb precies hetzelfde aan de hand gehad met Zalando. Dus ik het artikel terugsturen en weer opnieuw besteld met de tegoedbon, het was nu ook nog eens afgeprijsd. Crediteren ze het gerourneerde artikel uit de oude bestelling op mijn nieuwe bestelling. Nu zit ik nog steeds met die tegoedbon en heb ik alsnog de hogere prijs betaald. Beetje vermoeiend. Lekker allemaal weer teruggaan naar de fysieke winkel met de oude vertrouwde service, zo steun je ook nog eens de middenstand.