Bestelling glazen hanglampen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling glazen hanglampen
Agnes asked 2 jaar ago
Ik heb 3 glazen hanglampen besteld. Bij ontvangst zijn 2 hanglampen beschadigt. Nu wil de winkel dat ik de retourkosten voor mijn  rekening neem terwijl hun kapotte lampen versturen? Wie draait erop voor de kosten van retourneren en hoe krijg ik dit gedaan? Blijkbaar hebben ze geen antwoordnummer.
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Agnes,

Bedankt voor je bericht en excuses voor onze late reactie, je vraag is niet goed bij ons doorgekomen.
Wanneer je een artikel beschadigd thuis ontvangt, is het de bedoeling dat je normaal gesproken een melding maakt bij de webwinkel. De webwinkel is verantwoordelijk voor de (heen)verzending. Omdat het artikel dan non-conform is, hoort de webwinkel dit kosteloos voor jou te vervangen.
De webwinkel mag je wel vragen het product te retourneren, maar dan moet er wel aangegeven worden dat zij deze kosten alsnog aan je terugbetalen.

Kom je hiermee verder?
Agnes answered 2 jaar ago
Dank je, na veel over en weer schrijven heeft de winkel mij een retourlabel   gestuurd. Maar de glaslampen konden afwijkingen vertonen door de manier   waarop de lampen worden gemaakt. Sorry, maar ik wens geen lampen met   een “hapje” eruit aan de onderkant. Geloof ook niet dat ik dit had moeten   accepteren.   We hebben de koop ontbonden.
caleni Staf answered 2 jaar ago
Hoi Agnes,

Fijn om in ieder geval te vernemen dat er contact is geweest en dat je hebt besloten de koop te ontbinden. Hopelijk heb je je geld dan ook snel terug ontvangen.

Nog een mooie dag gewenst!
Agnes answered 2 jaar ago
Is geregeld. Gelukkig. Wel vreemd dat ze niet direct een retourlabel wilden sturen.