Ik heb 3 glazen hanglampen besteld.
Bij ontvangst zijn 2 hanglampen beschadigt.
Nu wil de winkel dat ik de retourkosten voor mijn
rekening neem terwijl hun kapotte lampen versturen?
Wie draait erop voor de kosten van retourneren en hoe krijg ik dit gedaan?
Blijkbaar hebben ze geen antwoordnummer.
4 Antwoorden
Goedemorgen Agnes,
Bedankt voor je bericht en excuses voor onze late reactie, je vraag is niet goed bij ons doorgekomen.
Wanneer je een artikel beschadigd thuis ontvangt, is het de bedoeling dat je normaal gesproken een melding maakt bij de webwinkel. De webwinkel is verantwoordelijk voor de (heen)verzending. Omdat het artikel dan non-conform is, hoort de webwinkel dit kosteloos voor jou te vervangen.
De webwinkel mag je wel vragen het product te retourneren, maar dan moet er wel aangegeven worden dat zij deze kosten alsnog aan je terugbetalen.
Kom je hiermee verder?
Bedankt voor je bericht en excuses voor onze late reactie, je vraag is niet goed bij ons doorgekomen.
Wanneer je een artikel beschadigd thuis ontvangt, is het de bedoeling dat je normaal gesproken een melding maakt bij de webwinkel. De webwinkel is verantwoordelijk voor de (heen)verzending. Omdat het artikel dan non-conform is, hoort de webwinkel dit kosteloos voor jou te vervangen.
De webwinkel mag je wel vragen het product te retourneren, maar dan moet er wel aangegeven worden dat zij deze kosten alsnog aan je terugbetalen.
Kom je hiermee verder?
Dank je, na veel over en weer schrijven heeft de winkel mij een retourlabel
gestuurd. Maar de glaslampen konden afwijkingen vertonen door de manier
waarop de lampen worden gemaakt. Sorry, maar ik wens geen lampen met
een “hapje” eruit aan de onderkant. Geloof ook niet dat ik dit had moeten
accepteren.
We hebben de koop ontbonden.
Hoi Agnes,
Fijn om in ieder geval te vernemen dat er contact is geweest en dat je hebt besloten de koop te ontbinden. Hopelijk heb je je geld dan ook snel terug ontvangen.
Nog een mooie dag gewenst!
Fijn om in ieder geval te vernemen dat er contact is geweest en dat je hebt besloten de koop te ontbinden. Hopelijk heb je je geld dan ook snel terug ontvangen.
Nog een mooie dag gewenst!
Is geregeld. Gelukkig.
Wel vreemd dat ze niet direct een retourlabel wilden sturen.
Je antwoord