Skip to content

Bestelling niet ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling niet ontvangen
Ubada asked 4 weken ago

20 oktober heb ik een bestelling geplaatst en zou over 2 weken binnenkomen. Helaas is er nog niks ontvangen en paar dagen geleden kreeg ik een mail van jullie om feedback over hoe ik het heb ervaren om bij jullie te bestellen, klonk alsof ik de bestelling heb ontvangen terwijl dat tot nu toe niet gebeurd is.!!! Graag wil k weten wanneer ik mijn bestelling binnen krijg! 

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 4 weken ago

Beste Ubada,

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is om een uitnodigingsmail voor een review van ons te ontvangen terwijl je jouw bestelling nog niet hebt gekregen.

Zojuist heb ik je de contactgegevens van de webwinkel gemaild. Mocht jouw klacht niet worden opgelost kun je ook een geschil bij ons indienen. In mijn e-mail vind je hier ook meer informatie over.

Ik hoop dat je jouw bestelling alsnog een dezer dagen ontvangt en wens je een mooie dag toe.

Je antwoord