Skip to content

Bestelling nooit ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling nooit ontvangen
Johanna asked 9 maanden ago
Ik bestelde een telefoonhoesje bij 247cases.nl.  Nooit gekregen, ze reageren niet meer op mails of chatberichten.
Waarom heeft deze winkel dan het label van webwinkelkeur?
Wat kan je in zo’n geval doen?

5 Antwoorden
caleni Staf answered 9 maanden ago
Goedemorgen Johanna,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons! Ik moet eerlijk zeggen dat we nog niet eerder klachten over deze webwinkel hebben ontvangen. Ik zou je willen adviseren een geschil bij ons in te dienen, zodat je klacht ook officieel in ons systeem binnen komt. De webwinkel ontvangt hier dan ook gelijk bericht van. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd het geschil op te lossen of in ieder geval te reageren. Lukt dit niet, dan helpen wij na deze 7 dagen bemiddelen.

Een klacht indienen kan hier: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1205651?lang=nld

Succes en hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost!

Johanna answered 9 maanden ago
Hallo Caleni,
Bedankt voor je mailtje. Gisteren heeft 247Cases.nl dan uiteindelijk toch gereageerd en mijn betaling teruggestort.
Ik heb mijn review ingetrokken op webwinkelkeur daar deze niet meer van toepassing is.
Groeten,
Johanna

caleni Staf answered 9 maanden ago
Hoi Johanna,

Fijn om te lezen dat het gelukkig goed is opgelost en wat netjes dat je de review hebt verwijderd.

Ik wens je vast een goed weekend toe!

Bart answered 1 maand ago
Bestelling geplaatst op 26/11, waarbij duidelijk stond dat het item nog op voorraad was…13/12 NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!! Reeds 4 mails verzonden waarop 1 keer (nb. de eerste) antwoord is gekomen \’dat er iets fout gelopen was\’ maar dit ging dezelfde dag in orde gemaakt worden. 5 dagen geleden beginnen Whatsapp berichten te verzenden… na 2 dagen antwoord gekregen met de belofte gekregen dat het nog diezelfde week in orde ging komen. 3 DAGEN en dus ingang van de volgende week… NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik bestel nogthans regelmaig zaken via Alternate ed.

caleni Staf answered 1 maand ago
Goedemiddag Bart,

Wat vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart. Inmiddels is deze partij geen lid meer van ons. Ook is deze webshop inmiddels onder de aandacht bij de politie. Ik zou je daarom willen adviseren aangifte te doen.
Succes en hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost!

Je antwoord