Bestelling nooit ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling nooit ontvangen
Johanna asked 3 jaar ago
Ik bestelde een telefoonhoesje bij 247cases.nl.  Nooit gekregen, ze reageren niet meer op mails of chatberichten. Waarom heeft deze winkel dan het label van webwinkelkeur?   Wat kan je in zo'n geval doen?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Johanna,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons! Ik moet eerlijk zeggen dat we nog niet eerder klachten over deze webwinkel hebben ontvangen. Ik zou je willen adviseren een geschil bij ons in te dienen, zodat je klacht ook officieel in ons systeem binnen komt. De webwinkel ontvangt hier dan ook gelijk bericht van. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd het geschil op te lossen of in ieder geval te reageren. Lukt dit niet, dan helpen wij na deze 7 dagen bemiddelen.

Een klacht indienen kan hier: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1205651?lang=nld

Succes en hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost!
Johanna answered 3 jaar ago
Hallo Caleni, Bedankt voor je mailtje. Gisteren heeft 247Cases.nl dan uiteindelijk toch gereageerd en mijn betaling teruggestort. Ik heb mijn review ingetrokken op webwinkelkeur daar deze niet meer van toepassing is. Groeten,
Johanna
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Johanna,

Fijn om te lezen dat het gelukkig goed is opgelost en wat netjes dat je de review hebt verwijderd.

Ik wens je vast een goed weekend toe!
Bart answered 2 jaar ago
Bestelling geplaatst op 26/11, waarbij duidelijk stond dat het item nog op voorraad was…13/12 NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!! Reeds 4 mails verzonden waarop 1 keer (nb. de eerste) antwoord is gekomen \’dat er iets fout gelopen was\’ maar dit ging dezelfde dag in orde gemaakt worden. 5 dagen geleden beginnen Whatsapp berichten te verzenden… na 2 dagen antwoord gekregen met de belofte gekregen dat het nog diezelfde week in orde ging komen. 3 DAGEN en dus ingang van de volgende week… NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik bestel nogthans regelmaig zaken via Alternate ed.
Goedemiddag Bart,

Wat vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart. Inmiddels is deze partij geen lid meer van ons. Ook is deze webshop inmiddels onder de aandacht bij de politie. Ik zou je daarom willen adviseren aangifte te doen. Succes en hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost!
Melissa answered 2 jaar ago
Ik heb een mailtje ontvangen met de bevestiging en dat mijn hoesje niet meer op voorraad ?? Maar geen geld terug of vervangend product, zou dit kunnen worden geregeld?
caleni Staf answered 2 jaar ago
Hoi Melissa, ik denk dat je bericht is bedoeld voor 247cases.nl? Deze webwinkel is geen lid meer van ons. Je zou kunnen proberen via de contactgegevens op te nemen, maar van meerdere klanten heb ik begrepen dat hier niet/slecht op gereageerd wordt. Ik zou je daarom willen adviseren het volgende te doen:

Cornelis answered 2 jaar ago
Hallo Caleni, Heb bij 247cases.nl een printer bestelt en deze is nooit geleverd en er is ook niet terugbetaald. Wel vaak geprobeerd om via email om opheldering te krijgen, maar de antwoorden gaan helemaal nergens over en worden volgens mij alleen verstuurd om de zaak te traineren.
Heb even op internet rond gekeken, helaas te laat, en zie dat ik niet de enige ben. 247cases.nl laat een lang slijmspoor van gedupeerde klanten achter, en erger nog, ze zijn nog steeds bezig om de elke dag nieuwe slachtoffers te maken. Dus hoe stoppen we deze frauduleuze verkopers!

Wanneer je met PayPal betaald heb kun je altijd nog een claim indienen. Voor iDEAL of andere betaalmogelijkheden is dat niet mogelijk. Maar wat wel mogelijk is, is om betalingen zoals iDEAL, bankcontact enz, te rapporteren bij Mollie, de payment provider van 247cases. Op de pagina “Betaald via Mollie” kunt je het formulier invullen en je betaling aan 247cases.nl als oplichting rapporteren.

Ze kunnen het aankoopbedrag niet terugbetalen maar betalingen wel blokkeren en wanneer iedereen die benadeelt is door 247cases dit doet kunnen ze besluiten om deze te weren. Kan 247cases in ieder geval geen nieuwe slachtoffers meer maken……
Hoi Cornelis,

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel klachten zijn. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid de webwinkel uit de lucht te halen. Wanneer iedereen aangifte doet, zou de Politie er wel werk van kunnen maken en de partij waarop de webwinkel draait kunnen verzoeken de webwinkel uit de lucht te halen.

Alexander answered 1 jaar ago

Begin december 2022 ook opgelicht door dit bedrijf toen mijn vrouw hier een telefoonhoesje had besteld. Nog steeds geen geld ontvangen, na 3 weken wachten en chatten en mailen. Ik denk dat we ook opgelicht zijn.

Koen Trebol answered 12 maanden ago

Zelfde review als op Trustpilot:

In Februari voor enkele duizenden € aangekocht. Dezelfde dag bericht gehad dat er stock moeilijkheden zijn, maar ging oplossing komen.
Twee maand later, verscheidene rappels via mail, tel, chat van de website, geen respons... tot ik hier een negatieve review post. "Alles komt eraan meneer", en weg met de review. We zijn nu een maand verder, geen nieuws. Niemand bereikbaar.

Dit is pure fraude voor soms heel hoge bedragen, zoals bij mij. Ik raad iedereen af om ook maar enig contact te hebben met deze firma. Zie ook alle andere reviews.