Skip to content

Bestelling nooit ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBestelling nooit ontvangen
Johanna asked 2 weken ago
Ik bestelde een telefoonhoesje bij 247cases.nl.  Nooit gekregen, ze reageren niet meer op mails of chatberichten.
Waarom heeft deze winkel dan het label van webwinkelkeur?
Wat kan je in zo’n geval doen?

3 Antwoorden
caleni Staf answered 2 weken ago
Goedemorgen Johanna,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons! Ik moet eerlijk zeggen dat we nog niet eerder klachten over deze webwinkel hebben ontvangen. Ik zou je willen adviseren een geschil bij ons in te dienen, zodat je klacht ook officieel in ons systeem binnen komt. De webwinkel ontvangt hier dan ook gelijk bericht van. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd het geschil op te lossen of in ieder geval te reageren. Lukt dit niet, dan helpen wij na deze 7 dagen bemiddelen.

Een klacht indienen kan hier: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1205651?lang=nld

Succes en hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost!

Johanna answered 2 weken ago
Hallo Caleni,
Bedankt voor je mailtje. Gisteren heeft 247Cases.nl dan uiteindelijk toch gereageerd en mijn betaling teruggestort.
Ik heb mijn review ingetrokken op webwinkelkeur daar deze niet meer van toepassing is.
Groeten,
Johanna

caleni Staf answered 2 weken ago
Hoi Johanna,

Fijn om te lezen dat het gelukkig goed is opgelost en wat netjes dat je de review hebt verwijderd.

Ik wens je vast een goed weekend toe!

Je antwoord