Skip to content

bestelling

trudie franke asked 2 maanden ago
waar blijf mijn loungebank besteld via nominano voor 24 uur besteld anderedag in huis

3 Antwoorden
Kim Staf answered 2 maanden ago
Goedemiddag Trudie  
Wat vervelend om te horen dat je jouw product nog niet hebt ontvangen. Wij denken alleen dat dit bericht niet voor ons is bestemd, maar voor de webwinkel waar je een bestelling hebt geplaatst. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de desbetreffende webwinkel. Hopelijk mag je jouw product snel in ontvangst nemen. 
Groetjes Kim  

Tanja Jeurissen answered 1 maand ago
Hier idem.
Bestelling geplaatst, niet geleverd.
Mails worden niet beantwoord en links werken niet.

Kim Staf answered 1 maand ago
Goedemorgen, 
Wat vervelend om te horen dat jullie beide geen bestelling hebben ontvangen. Ik heb geprobeerd om de webwinkel in ons systeem op te zoeken. Helaas kan ik de webwinkel niet vinden. Dat betekent dat er helaas geen geschil ingediend kan worden. 
Gelukkig zijn er wel andere instanties die jullie verder kunnen helpen. Ik adviseer jullie het volgende te doen:

 
Ik hoop dat jullie klacht spoedig afgehandeld wordt en ik wens jullie een mooie dag toe.
Groetjes Kim  

Je antwoord