Skip to content

Een geschil met een klant

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsEen geschil met een klant
Sofie asked 3 weken ago
Hoe los ik dit op , een klant krijgt niet tijdig zijn bestelling omdat die verloren gaat , ondertussen gaat de klant een geschil aan  en eist haar geld terug, ik stort haar geld terug van  haar aankoop uiteindelijk, zegt de klant , wanneer  ik toch mijn bestelling krijg stort ik het geld terug , Met als gevolg krijgt ze haar bestelling toch geleverd  na 14 dagen  en stort ze het geld niet terug?
Wat kan ik hier aan doen, heb haar al 3 verschillende mails gestuurd toch antwoord ze nooit mijn mails ?

1 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 2 weken ago
Hallo Sofie, wat jammer dat het zo is gelopen. Omdat de consument in gebreke is, mag je de consument een factuur toesturen. Laten we er van uit gaan dat de klant netjes betaalt, maar stel dat de klant niet betaalt kun je eventueel een externe partij inschakelen om het geld voor je op te eisen. Ik hoop dat je jouw geld snel en moeiteloos ontvangt en ik wens je een hele mooie dag toe. Groeten Nizella

Je antwoord