Een klacht over een webwinkel

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsEen klacht over een webwinkel
Ron bosma asked 2 jaar ago
Op hun website staat dat ze aangesloten zijn bij jullie. Als ik hun bij jullie ledenlijst opzoek staan ze er niet bij. Wat kan ik nu doen...
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Ron,

Kun je mij aangeven om welke webwinkel het gaat? Dan kijk ik het gelijk even voor je na :)
Ron bosma answered 2 jaar ago
Opblaasbarejacuzzishop.nl
caleni Staf answered 2 jaar ago
Hoi Ron,

Deze partij is (sinds 15 juli 2021) geen lid meer van ons keurmerk. Bedankt voor jouw melding, goed dat je dit onder onze aandacht brengt. Ik verzoek de webwinkel om zo snel mogelijk alle verwijzingen naar ons keurmerk te verwijderen. Stel dat dit niet binnen het door ons gestelde termijn wordt gedaan, maken we een misbruikmelding op onze website. In jouw huidige situatie kan ik helaas niets voor jou betekenen. Gelukkig zijn er andere partijen die jou wél kunnen helpen. Ik adviseer je daarom om het volgende te doen:   Ik hoop dat jouw klacht spoedig afgehandeld wordt en ik wens je een mooie dag toe.
N.Karacan answered 1 jaar ago

Hoe kan ik een klacht indienen van een webshop die bij jullie aangesloten is?

caleni Staf answered 1 jaar ago
Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat je problemen met een lid van ons ervaart. Om welke webwinkel gaat het? Dan help ik je graag verder!
Edwin answered 2 maanden ago

Goedemorgen,

Ik wil graag een klacht indienen over https://dailyhighclub.nl/

Op 30 januari een bestelling gedaan en hoor helemaal niets meer. Ze reageren niet op mails, whatsapp, bellen of instagram.

Een zeer ongebruikelijke gang van zaken. Ik wil mijn geld terug maar zonder reactie is het vooralsnog lastig

Marc Staf answered 2 maanden ago

Dag Edwin,

Jammer dat je deze ervaring met Daily High Club hebt. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. We helpen je graag verder.

Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we een klachtenprocedure opgesteld waarmee je een geschil tegen de webwinkel kunt indienen. Klik hier om een geschil in te dienen.

Zodra je jouw geschil hebt ingediend ontvangt de webwinkel een automatische e-mail met daarin informatie over jouw geschil. Vervolgens krijgt de webwinkel 7 dagen de tijd om het geschil op te lossen, of om op het geschil te reageren. Na 7 dagen ontvang je opnieuw een e-mail van ons waarin we vragen wat er met het geschil gedaan dient te worden. Indien je voor onze bemiddeling kiest, begint onze bemiddeling en houden we je per e-mail op de hoogte van het proces. Alle informatie over onze geschillenbemiddeling vind je hier.