Email versturen afkomstig van eigen mail instellen.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsEmail versturen afkomstig van eigen mail instellen.
Richard asked 2 jaar ago
Goedemorgen, Wat gaat er niet goed? Ik wil graag onderstaande regelen. Vanuit CCV hebben ze dit gezegd: ''Bedankt voor je bericht,

We hebben het spf record voor je aangepast. Mandrill kan nu namens jou verzenden.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en hoor het graag indien je nog vragen hebt.
Met vriendelijke groet""   onderstaande: Het versturen van uitnodigingen met als afzender je eigen e-mailadres heeft diverse voordelen. Zo zal de respons hoger zijn doordat klanten de naam van jouw webwinkel herkennen. Tevens is de kans kleiner dat de e-mails in de spam belanden. AFZENDERVERIFICATIE Om van deze optie gebruik te kunnen maken moet jouw DNS-server juist worden geconfigureerd. Doorloop daarvoor onderstaande stappen samen met je hostingprovider.   Bevestig je e-mailadres     SPF instellen Vraag je webmaster om een TXT-record toe te voegen met de volgende details. Het kan tot 24 uur duren voordat wijzigingen worden verwerkt. Recordnaam (zonder domeinnaam): @ Volledige recordnaam (met domeinnaam): inktsnel.nl Waarde: v=spf1 include:spf.mandrillapp.com ?all An unexpected error occurred while checking your domain: SPF Permanent Error: Unknown mechanism found: spf.mandrillapp.com     DKIM instellen Vraag je webmaster om een TXT-record toe te voegen met de volgende details. Het kan tot 24 uur duren voordat wijzigingen worden verwerkt. Recordnaam (zonder domeinnaam): mandrill._domainkey Volledige recordnaam (met domeinnaam): mandrill._domainkey.inktsnel.nl Waarde: v=DKIM1; k=rsa; p=MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCrLHiExVd55zd/IQ/J/mRwSRMAocV/hMB3jXwaHH36d9NaVynQFYV8NaWi69c1veUtRzGt7yAioXqLj7Z4TeEUoOLgrKsn8YnckGs9i3B3tVFB+Ch/4mPhXWiNfNdynHWBcPcbJ8kjEQ2U8y78dHZj1YeRXXVvWob2OaKynO8/lQIDAQAB;   Voor meer informatie kun je de documentatie van onze e-mailservicepartner raadplegen.
Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Richard,

Ik kijk graag met je mee waar het nog niet goed gaat, over welk domein gaat het? Wil je me dit laten weten via info@webwinkelkeur.nl?

Alvast bedankt. ^Marc