emailadres aanpassen voor verzenden standaard uitnodigingen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsemailadres aanpassen voor verzenden standaard uitnodigingen
Sientje asked 2 jaar ago
Waar kan het emailadres aangepast worden voor standaard uitnodigingen?

Dag Sientje,

Bedoel je dat je graag een eigen e-mailadres als afzender wil gebruiken voor het sturen van de uitnodigingen in plaats van Webwinkelkeur als afzender? Hoe je dat kunt doen lees je hier.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Sientje answered 2 jaar ago
Beste Marc, Dank voor je reactie. Dat klopt. Maar het mailadres wat daar staat wil ik graag wijzigen, maar weet niet hoe -:) Ik verneem graag waar ik dat kan aanpassen. Dank alvast. Met vriendelijke groet, POELWEB Sientje

Dag Sientje,

Blijft het domein van dat e-mailadres hetzelfde? Zo ja, dan wijzig je dit door naar het dashboard te gaan, bij webwinkels de juiste webwinkel te selecteren en bij identiteit het e-mailadres wijzigen. Ik zie wel bij account en instellingen in het dashboard dat uitnodigingen vanuit ons domein worden gestuurd, dat mag ook worden gewijzigd.

Ik hoop dat je met deze instructie verder komt. ^Marc

Sientje answered 2 jaar ago
Beste Marc,
Dank voor je uitleg. Het is gelukt! Fijne dag verder. Met vriendelijke groet, POELWEB Sientje
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dag Sientje, Fijn dat het gelukt is. Heel graag gedaan en jij ook een fijne dag! ^Marc