error

Bram Weegerink asked 3 jaar ago
Goedemiddag,  Is dit een bekend probleem tijdens het voltooien van orders?  Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function Valued\WordPress\woocommerce_gpf_show_element() in /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/GtinHandler.php:67 Stack trace: #0 /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/GtinHandler.php(43): Valued\WordPress\GtinHandler->handleGpf() #1 /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/WooCommerce.php(277): Valued\WordPress\GtinHandler->getGtin(NULL) #2 /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/WooCommerce.php(121): Valued\WordPress\WooCommerce->get_product_data(Array) #3 /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/WooCommerce.php(37): Valued\WordPress\WooCommerce->sendInvite(5650) #4 /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(289): Valued\WordPress\WooComm in /home/customer/www/voedingskussenwinkel.nl/public_html/wp-content/plugins/webwinkelkeur/common/src/GtinHandler.php on line 67 Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op je site. Controleer je inbox van je beheerder e-mailadres voor instructies.
Robin answered 3 jaar ago
Dag Bram!

Zou je binnen onze plugin de juiste key kunnen selecteren?
Je gaat dan naar de plugin instellingen, dan zoek je de optie GTIN key.
Daar staat dan een kader met opties waaruit je kunt kiezen.
Je dient zelf even na te gaan hoe/waar/of je GTIN hebt ingevoerd (of dat een plugin die je hebt lopen dit heeft gedaan)

Onze plugin voegt zelf ook een veld toe genaamd webwinkelkeur_gtin die je in de keuze box kunt vinden.
Heb je dus nergens de GTIN ingevoerd bij producten dan kan dit alsnog.
Je dient dan naar \’Products > Edit een product > Inventory, daar zie je het veld GTIN.
Voer hier de GTIN van dat product in en selecteer webwinkelkeur_gtin binnen je plugin settings.

De bug die je hier hebt benoemd is onderhand onder de loep genomen en we hopen hem snel te repareren.
Voor nu is GTIN via onze plugin webwinkelkeur_gtin het beste tot  \’Google Product Feed – WooCommerce Google Shopping Integration\’ zijn fix heeft gehad (dit is waar de melding vandaan kwam). Ik schat dat het voor het weekeinde opgelost is