Geen mail bij handmatige beoordeling?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpGeen mail bij handmatige beoordeling?
Hi, Klopt het dat je geen email krijgt wanneer er handmatig een beoordeling geplaatst wordt? Hebben net namelijk een klant gehad die al ingepland stond voor een uitnodiging maar uiteindelijk voordat deze verzonden werd zelf al handmatig een beoordeling plaatste. We hebben hier geen email van ontvangen, we wisten dit doordat hij ons hier per email over op de hoogte had gebracht. Mocht het zo zijn dat er in dit geval inderdaad geen email verzonden wordt dan zou het misschien toch een goed idee zijn om dit te doen. Wij reageren op alle beoordelingen en proberen dit ook zo snel mogelijk te doen. Op deze manier zouden we hem over het hoofd kunnen zien
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago
Beste Max,
Heel goed dat je op elke review reageert.

Via ons dashboard kun je via Beoordelingen > Instellingen instellen wanneer je een e-mail van ons ontvangt. Je kunt daarbij een reactie ontvangen bij negatieve reviews of voor alle reviews. Het maakt daarbij niet uit op welke manier de review is geplaatst.

Je zou dus gewoon een e-mail moeten krijgen van een handmatig geplaatste review. Wel is bij handmatige plaatsing van een review validatie van het e-mailadres nodig. De review wordt pas geplaatst als de reviewer op de link in de e-mail klikt. Als dit niet gebeurt, wordt de review niet geplaatst en volgt er geen e-mail. Bij onze automatische reviewverzoeken is deze stap niet nodig.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. Je kunt altijd per e-mail met ons contact opnemen mocht je een toelichting willen. Dan zijn we wat meer informatie nodig waaronder de precieze review waarvan je geen e-mail hebt ontvangen.