Skip to content

Geen retouradres bekend

DWQA QuestionsCategorie: JuridischGeen retouradres bekend
Gonnie Wientjens asked 2 maanden ago
Fantastischedeal wil maar geen retouradres doorgeven.
Bellen kan ook niet.
Wat kan ik nu doen?

1 Antwoorden
Marcel Landeweerd Staf answered 1 maand ago
Deze webwinkel is niet bij ons aangesloten. Dus we kunnen helaas qua geschilbemiddeling weinig betekenen.

Allereerst zou je je klacht bij de webwinkel kenbaar moeten maken en erop moeten wijzen dat ze verplicht zijn om bedenktijd te bieden. 
Wanneer een webwinkel niet is aangesloten bij een keurmerk, dan is de enige weg om je gelijk te krijgen uiteindelijk via de rechtbank. Dit is vaak een kostbare procedure die niet opweegt tegen het gemiddelde orderbedrag. Als alternatief zou je nog via een website als KlachtenKompas je ongenoegen kenbaar kunnen maken, zie https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/kies-bedrijf

Mocht je een rechtsbijstand verzekering hebben, dan zou ik je aanraden die in te schakelen. Succes.

Je antwoord