Geen reviews

Marco Fintelman asked 3 jaar ago
Beste,  Ik gebruik webwinkelkeur nu al 2 maanden en ik heb ruim 100 bestellingen en geen enkele review.
Hoe komt dat want normaal gesproken zou ik een hele buts beoordelingen moeten krijgen.  Als dit niet verandert ga ik opzoek naar een andere partij.  Graag stop ik de product reviews ook want dit werkt ook niet.  Ik wacht jullie reactie af.    Met vriendelijke groet, Marco
Marcel Landeweerd Staf answered 3 jaar ago
Beste Marco, Allereerst vervelend dat je nog geen reviews hebt gekregen. Normaal zou je bij 100 bestellingen zon 10-15 reviews moeten krijgen. Ik heb je account nagekeken en zie toch wat opvallende zaken. Zo heb je gekozen voor het START pakket. Dit pakket heeft maar 15 reviewverzoeken per maand. Het START pakket is bedoeld voor starters die net beginnen. Om echt aan de slag te gaan met reviews ben je het PLUS pakket nodig met 1.000 reviewverzoeken per maand. Ook sturen wij geen reviewverzoeken naar bestellingen die gedaan worden via Bol, gezien Bol zelf reviews verzameld voor deze bestellingen. Deze BOL reviews kun je overigens wel weer koppelen op je ledenprofiel via de optie "Externe reviewbronnen". Verder zie ik dat je een vertraging van 14 dagen hebt ingesteld, reviewverzoeken worden dus pas 14 dagen na het verzenden van de bestelling verzonden. Ik zou dat aantal lager instellen, bijvoorbeeld op 5 dagen. Dan is de responds vaak hoger, gezien de klant zich de bestelling nog vers herinnerd. Al met al zie ik dan ook dat er in de 2 maanden tijd nog maar 14 reviewverzoeken verzonden zijn. Dat is natuurlijk veel minder dan de aangegeven 100 bestellingen. Ik zou je dan ook aanraden om: - Allereerst je pakket te upgraden via het dashboard naar PLUS (Dashboard > - Vervolgens in je module instellingen in Wordpress de vertraging lager dan 14 dagen te zetten - Vervolgens in het dashboard onder Uitnodigingen > Instellingen te bekijken en herinneringen te activeren en een leuke uitnodiginde tekst in te stellen voor het onderwerp van de e-mails en de inhoud. Daarbij zou ik ook aanraden om one-click-reviews te activeren. Daarmee vermoed ik dat je wel de nodige site reviews en product reviews zult gaan verzamelen. Ik hoop dat je met dit antwoord verder komt. Succes.