Google Seller rating activeren

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGoogle Seller rating activeren
Marco Schippers asked 3 jaar ago
Beste, Ik zou graag de Google seller rating willen activeren voor mijn webshop. Waarom de vereisten van minimaal 100 reviews per jaar? Ik zit bijvoorbeeld op 81, ben altijd serieus bezig met de webshop.. helaas in het drukke voorjaar de reviews vergeten in te laden. Anders had ik hier wel op gezet. Zijn er nog andere mogelijkheden? Mvg Marco
Daniel La Porta answered 3 jaar ago
Beste Marco, als je minder dan 100/120 reviews hebt, kunnen we de werking ervan niet garanderen en betaal je dus in feite voor niks. Welke reviews bedoel je? Wellicht dat we die kunnen inladen via een import? Groet ^Daniel
Mark Bieckmann answered 10 maanden ago

Wat moet ik doen zodat de door mij gekochte Google Seller rating ook echt zichtbaar wordt in Google?

Dag Mark,

Om welke webwinkel gaat het? Dan controleer ik of alles goed gaat.

Mark answered 10 maanden ago

BBQ Workshop Experience Center

Marc Staf answered 10 maanden ago

Dank je, ik zie dat de partner indexering nog niet goed gaat (de reviews staan nog niet op Echte Beoordelingen). Ik ga hen vragen waar dit verkeerd gaat en hoe het op te lossen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Marc Staf answered 10 maanden ago

Even terugkomend op mijn vorige antwoord, het klopt dat de reviews niet op Echte Beoordelingen staan, maar dit heeft geen invloed op de Google Indexering (en daar gaat het om). De reviews worden wel doorgezet naar Google (via Echte Beoordelingen). Op deze Google pagina zie je de indexering en ook alle reviews staan.

Nu is het aan Google om de rating in Google Ads/Shopping te laten zien.