GSR activeren

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGSR activeren
Ronald asked 1 jaar ago

LS,

wij zijn begonnen met adverteren op Google ADS, echter lijkt het dat ik nog een GSR moets activeren ondanks dat zij het duurste abonnement hebben? I sdat correct en heb ik dit nu ook goed geactiveerd voor de site meubelpanelen-op-maat.nl? Klopt het dat ik voor de anedere websites OOK 20 euro per maand moet betalen? Of ben ik nu klaar?

Vraagtags:
Marc Staf answered 1 jaar ago

Beste Ronald,

Goed dat je hier naar informeert, ik help je graag.

Het klopt dat je GSR apart moet aanzetten, dit is een extra dienst en kost 20 euro per domein (webwinkel). Als je het voor meerdere webwinkels wil aanzetten moet dit apart worden aangezet en betaal je per webwinkel 20 euro per maand.

Ronald answered 1 jaar ago

Er staat bij dat je 100-110 reviews moet hebben. Wij hebben dat als de webwinkelkeurreviews meetelt plus die van google. Dus erg op de rand. Als nu blijkt dat google de sterren niet plaatst betaal ik dan nog steeds 20 euro?

Marc Staf answered 1 jaar ago

Ja, wij controleren niet of je genoeg reviews hebt verzameld. Het gaat ook om unieke reviews. Ik raad je aan om GSR aan te zetten als je ruim genoeg reviews bij ons hebt verzameld. Google reviews tellen niet mee.