Hallo waarom krijg ik mijn bestelling niet van een boek

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsHallo waarom krijg ik mijn bestelling niet van een boek
caleni Staf answered 2 jaar ago
Bedankt voor jouw bericht. Jouw forumvraag is bij ons (WebwinkelKeur) terecht gekomen. Ik vermoed dat jouw vraag niet aan ons maar aan een webwinkel gericht is. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de webwinkel zodat zij jou verder kunnen helpen. Je kunt contact opnemen met het e-mailadres van de webwinkel. Deze is meestal te vinden op de orderbevestiging of op de website. Als je deze niet meer hebt kun je een kijkje nemen op de website van de webwinkel. Vaak staat er op de ‘Contact’ of op de ‘Over ons’ pagina hoe je contact met hen kunt opnemen. Kun je niet achterhalen om welke website het gaat? Stuur ons dan de naam van de webwinkel. Wij sturen je in dat geval de juiste gegevens toe.
hector de groote answered 2 jaar ago
ik heb tot nog toe geen kooie ontvangen maar al wel alles geregeld!!!!!!
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Hector, ik begrijp dat je van een webwinkel je bestelling nog niet hebt ontvangen. Om welke webwinkel gaat het? Als het een lid is van ons kan ik je de contactgegevens toesturen zodat je hen kan laten weten nog niets te hebben ontvangen. Ik hoor het graag!