Handmatig mensen uitnodigen

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenHandmatig mensen uitnodigen
Lorin Dijkgraaf asked 4 jaar ago
Goedemiddag,

Wij willen voor onze webshop PrikkabelLED reviews gaan verzamelen via webwinkelkeur. We willen dit handmatig gaan doen en niet via de app in Lightspeed.
Is het dan wel alsnog mogelijk om het logo met aantal reviews van Webwinkelkeur op de website te plaatsen?
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Lorin, jazeker is dit mogelijk, dit staat gelukkig los van elkaar. Je kunt de widget plaatsen en die geeft dan de aantallen weer en om de reviews te krijgen kun je de klanten ook handmatig een uitnodiging versturen. Mag ik vragen waarom je dit handmatig wil doen? Groet ^Daniel
Lorin Dijkgraaf answered 4 jaar ago
Nou wij willen ook graag Google reviews verzamelen. We kunnen dan via Lightspeed een uitdraai maken van alle e-mailadressen en een deel daarvan willen we uitnodigen voor een Google Review en een deel voor Webwinkelkeur.

Ik zag bij de installatie dat je een code kunt kopiëren voor de Widget, maar wij hebben meerdere webshops waarvoor jullie reviews verzamelen. Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken met de widget? Op één van de webshops loopt alles automatisch (de uitnodigingen ook) en staat de Widget ook al op de website.
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Elke webwinkel binnen je account heeft zijn eigen widget code...dus die lopen dan netjes langs elkaar :)