Hoe krijg ik sterren in Google?

DWQA QuestionsCategorie: MarketingHoe krijg ik sterren in Google?
Willem Webshop asked 5 jaar ago
Ik zie soms in Google bij de zoekresultaten dat sommige resultaten gele sterren laten zien. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze sterren ook bij mijn webwinkel tevoorschijn tover?
Marcel Landeweerd Staf answered 5 jaar ago
Allereerst zijn er 2 soorten sterren in Google: 1. De sterren in de onbetaalde (organische) resultaten; Rich Snippet Sterren 2. De sterren in de betaalde resultaten (Adwords & Google Shopping); Google Seller Rating De eerste sterren (rich snippet sterren) kan elke webwinkel krijgen, hiervoor moet je een rich snippet code op je webwinkel plaatsen. Bij WebwinkelKeur bieden we hiervoor standaard ondersteuning via onze modules. Bij andere aanbieders die je zelf ervoor te zorgen dat je de juiste code op je webwinkel plaatst en deze periodiek bijwerkt. De sterren in de betaalde zoekresultaten kun je krijgen wanneer je minimaal 100 beoordelingen (per webwinkel, per land, per jaar) verzameld hebt via een betrouwbare review partij met een Google partner contract. Je kunt deze sterren ook via WebwinkelKeur krijgen, wel betaal je daarvoor een extra bedrag bovenop je normale lidmaatschap. Lees meer over Google sterren op: https://www.webwinkelkeur.nl/google-sterren-de-dos-and-donts/ https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/klantbeoordelingen/rich-snippet-sterren/