DWQA QuestionsCategorie: QuestionsHoe lang duurt het voordat de product beoordelingen als sterretjes onderaan een product staan?
Emmanuelle Heres asked 3 jaar ago
Hallo, Ik heb een beoordeling gekregen van een klant met ook beoordelingen voor producten. Nu zie ik dat deze beoordeling al wel bij het product zelf staan, maar dat er nog geen sterretjes onderaan het product plaatje staat. Duurt dit nog even? Of doe ik iets verkeerds? Bij onder andere dit product gebeurt dit: https://liefsvanemma.nl/product/houten-plafond-lamp-donker-hout/ Ik hoor het graag! Emmanuelle
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Emmanuelle, leuk om te zien dat je actief Product Reviews verzamelt :D Ik heb meteen voor je nagekeken wat er mis gaat. Het kan zijn dat even duurde voordat de sterren zichtbaar werden want ik zie de (5) sterren er nu wel bij staan. Zijn de sterren bij jou inmiddels ook zichtbaar? Indien er volgens jou toch iets niet werkt kun je mij het beste een e-mail sturen met daarin de betreffende URL's en het liefst ook screenshots. Je mag dit e-mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella