Hoe verder?

Kalai asked 2 jaar ago
Hallo, Een aantal maanden geleden heb ik een pakketje retour gestuurd, 9 dagen na het bestellen. Deze is op dat moment door de vervoerder in behandeling genomen. Echter krijg ik van de webshop pas na 3 maanden bericht dat het pakketje bij hun is binnen gekomen en ik het retourtermijn van 30 dagen heb overschreden en nu zelf verantwoordelijk ben voor de retourkosten om het pakketje weer bij mij te laten bezorgen. Het pakketje heb ik met een reden terug gestuurd binnen de aangegeven retourtermijn. Nu wordt ik door de webshop naar de vervoerder gestuurd en door de vervoerder naar de webshop. Ik krijg van beide partijen ook geen duidelijk antwoord. Mijn vraag is nu hoe ik hier verder mee moet handelen.

Gr.
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dag, Allereerst excuses voor de late reactie, door een storing is de vraag bij ons niet goed doorgekomen. Vervelende situatie, goed dat je de vraag stelt. In principe moet er door de webwinkel worden terugbetaald binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven het product retour te willen doen. Als jij kunt aantonen dat je het product terug hebt gestuurd moet de webwinkel het orderbedrag binnen 14 dagen terugbetalen. Ik hoop dat je hiermee verder komt ^Marc