DWQA QuestionsCategorie: Questionsik begin ( morgen ) met mijn webwinkel .. is het handig aan te sluiten bij jullie?
Ruby asked 4 jaar ago
Hoi ... spannend ik ga morgen 26-10mijn website de lucht in gooien...  Bloed zweet en tranen 🤦‍♀️ maar het gaat allemaal lukken  nu zag ik jullie .. is het handig me al aan te sluiten bij jullie? of moet ik eerst al een tijd online draaien?  ik verkoop wel maar zonder web winkel nog ... vanaf morgen moet het gaan veranderen.    maarrr ... wat is jullie ervaring?  ook moet ik nog de algemene voorwaardes etc er opzetten.    ik hoor graag wat handig / verstandig is.  Liefs Ruby 🌸
Lana answered 3 jaar ago
Dag Ruby, bedankt voor je bericht. Wat ontzettend spannend! Ik kan me voorstellen dat je misschien nog tegen een aantal dingen aanloopt bij de start van je eigenlijk webwinkel. WebwinkelKeur heeft haar eigen kennisbank waar je vast op een hoop vragen een antwoord zal vinden: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/. Je kunt je zeker alvast aanmelden voor het keurmerk. Hiervoor is het wel belangrijk dat je aan alle eisen voldoet. Wat deze eisen zijn vind je via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/over-webwinkelkeur/hoe-werkt-de-aanmelding/. Mochten er verder nog vragen zijn kun je altijd contact met ons opnemen via info@webwinkelkeur.nl. Succes! ^Lana