ik kan mijn Google reviews niet toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsik kan mijn Google reviews niet toevoegen
Maurice asked 8 maanden ago

Beste heer/mevrouw,

Ik kan helaas geen Google Reviews inladen. Het bedrijf wat toegevoegd moet worden is Agunto. Onder de place ID: ChIJ9S_LuDUtxEcRfOizCWIrB18

Beste Maurice,

Bedankt voor je vraag! In ons dashboard zie ik dat je nog niet bent goedgekeurd, waarschijnlijk dat de koppeling vandaar niet gemaakt kan worden. Wanneer je bent goedgekeurd zou het wel moeten lukken.

Mocht het dan nog niet lukken, horen we het graag.

Hi Dan!

Op dit moment zijn we goedgekeurd. Maar de koppeling kan nog niet worden gemaakt.

Hey Maurice,

Vervelend dat de koppeling nog niet gemaakt kan worden!

Het Google bedrijf wat je probeert te koppelen heeft wel dezelfde gegevens als die bij ons bekend zijn? Denk aan KvK- en BTW-nummer, adres, etc. Als deze gegevens niet gelijk zijn (of bij Google niet ingevuld zijn) kan de koppeling niet gemaakt worden.

Ik hoor het graag! Als je deze gegevens liever niet openbaar bespreekt, mag je ook altijd een mailtje sturen naar info@webwinkelkeur.nl 😊

Maurice answered 8 maanden ago

Jaa het heeft dezelfde gegevens, factuuradres, kvk etc. Alleen de bedrijfsnaam is Homevitaal en het merk is Agunto. maar hij vind de place ID niet

Hey Maurice,

Wanneer ik bij de Google-koppeling onder plaatsnaam (in plaats van plaats ID) Homevitaal invul, komt er wel een bedrijf naar voorschijn waarmee de koppeling gemaakt kan worden. Zou je willen proberen of het daarmee wel lukt?

Ik hoor het graag!

Maurice answered 8 maanden ago

Ik heb alleen enkel de reviews nodig onder de PLACE ID van Agunto en niet onder Homevitaal.

Hey Maurice,

Als ik Agunto opzoek op Google staat er geen adres bij, waarschijnlijk dat het daarom niet gevonden kan worden en de plaats ID niet geldig is. Deze kan je toevoegen via https://www.google.com/intl/nl_nl/business/.

Ik hoor graag of het lukt!

Maurice answered 8 maanden ago

Hi! Als ik dit adres toevoeg geef ik ook automatisch aan klanten te ontvangen op dat Adres. In ontvang namelijk geen klanten op dat adres aangezien wij enkel een online webshop zijn. Bij andere review-plugins werkte deze place ID wel.

Hi Maurice,

Bij ons wordt de koppeling gemaakt op basis van het adres. Zonder adres kan de koppeling helaas niet gemaakt worden.