Skip to content

ik kan mijn Google reviews niet toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsik kan mijn Google reviews niet toevoegen
Willem asked 3 weken ago
Ik kan mijn Google reviews niet toevoegen. Ik weet niet wat mijn Google plaats-ID is. Ik kan hem van mijn adres wel opzoeken maar die werkt niet. Wat het complex maakt is dat ik een magazijn huur waar meerdere bedrijven zijn gevestigd (ook één adres op Google Maps dus) en dat ik bij jullie bekend ben op mijn postadres. Wat kan ik het beste doen want ik wil wel graag die reviews overnemen.
4 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago
Goedemorgen Willem,   Om Google als extern reviewplatform toe te kunnen voegen is er een match nodig tussen het adres in ons systeem en het adres op jouw Google Bedrijfsprofiel. Je kunt het adres bij ons wijzigen door in te loggen in het WWK Dashboard > Profiel & Badges > Identiteit.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je mooie reviews toe.
Willem answered 3 weken ago
Bedankt voor je snelle antwoord. Adres aanpassen helpt helaas niet. Ook nu kan ik hem nog niet koppelen. Wat kan er nog meer fout gaan? Of hoe kan ik zien wat er niet goed gaat?
Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago
Beste Willem,   Goed dat je het adres inmiddels hebt aangepast. Ik zag dat je het adres in de Accountgegevens had aangepast, maar nog niet bij de webwinkel identiteit. Dit heb ik zojuist voor je gedaan.   Het kan zijn dat dit nog even tijd nodig om te verwerken. Wat mij ook opviel is dat er op de Google Bedrijfspagina staat aangegeven dat het bedrijf tijdelijk tot 1 augustus is gesloten. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit van invloed is op het detecteren van de profiel. In ieder geval zou het moeten werken als alles weer open is.
Willem answered 2 weken ago
Nu kon ik hem wel vinden en toevoegen! Ik denk dat het inderdaad de tijdelijk gesloten status was die het tegenhield.

Bedankt voor het meedenken.
Je antwoord