Skip to content

ik kan mijn Google reviews niet toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: Techniekik kan mijn Google reviews niet toevoegen
Rene asked 2 weken ago

Bij de functie om Google als externe bron toe te voegen, wordt ons bedrijf niet gevonden. Het gaat om onze NL website, maar anderen zou ik ook willen toevoegen. Ik heb ons adres in het Google profiel toegevoegd, bedrijfsnaam aangepast zoals ons profiel binnen WWK heet. Maar zelfs als ik zoek op het Place ID, kom ik niet verder.

4 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 week ago

Goedemorgen Rene,

Vervelend dat je Google niet als externe bron kon toevoegen. Ik heb het helaas ook niet voor je kunnen toevoegen. Daarom heb ik jouw vraag doorgezet naar ons development team, zodat zij er ook naar kunnen kijken.

Zodra ik een reactie ontvang houd ik je op de hoogte en wens je voor nu een fijne dag toe.

Ismail Akhan Staf answered 1 week ago

Goedemiddag Rene,

Ons development team heeft het probleem opgelost en Google als externe bron toegevoegd.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Kim van der Zande answered 2 dagen ago

Hi Ismail, wij hebben hetzelfde probleem. Als ik Google als externe bron wil toevoegen vindt hij ons bedrijf niet op naam en place ID (adres en servicegebied wel ingevuld in Google). Kan je ons ook helpen?

Ismail Akhan Staf answered 23 uur ago

Hi Kim,

Ik help je graag! Helaas kon ik de webwinkel gegevens niet terugvinden. Wil je mij laten weten om welke webwinkel het gaat?

Je antwoord