Ik kon niet vinden

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsIk kon niet vinden
Mohammad asked 4 jaar ago
Ik kan het bedrijf vodelca niet vinden . Als jullie weten iets van die bedrijf of hebben jullie informatie over dat bedrijf ik wil graag horen van jullie . met vriendelijke groet , Mohammad
Robin answered 4 jaar ago
Dag Mohammad,   De laatste info die we hebben ontvangen van Vodelca is dat ze langzaam maar zeker lopende problemen oplossen.
Ze lijken te kempen met een grote achterstand die initieel is ontstaan door problemen bij een of meerdere leveranciers. Mijn advies is periodiek te blijven mailen met jouw probleem, geef hierin duidelijk aan wat er speelt en wat volgens jou een oplossing is. Ik hoop dan dat je op den duur geholpen zult worden. We krijgen helaas veel klachten binnen maar van tijd tot tijd ook berichten dat een probleem is verholpen. Om hier zo zeker mogelijk van te zijn lijkt het me handig dus periodiek een mail te sturen naar klantenservice@vodelca.nl zodat je in hun vizier blijft staan.

Helaas blijft het een vreemde periode waarin we leven, er is meer chaos in webwinkelland dan dat de meeste consumenten zien.
Hier is het helaas ook mis gegaan. Hopelijk weten ze jouw probleem echter spoedig te verhelpen!