in mailsubject 'zonder toelichting' als review zonder toelichting

DWQA QuestionsCategorie: Beslis meein mailsubject ‘zonder toelichting’ als review zonder toelichting
Sandra asked 2 jaar ago
Waar ik heel blij mee zou zijn en vele andere ook denk ik, is in de mailsubject van de ontvangen review (bijvoorbeeld ‘5 sterren voor CreaDream’) iets als ‘zonder toelichting’ als er alleen cijfer is gegeven en geen beschrijving. Ik kijk mail vaak vanaf mobiel en als je al weet ‘zonder toelichting’ kan je het meteen swipen om te archiveren, ipv openen en alleen ‘-’ bij beschrijving zien.
Dit had ik oktober 2020 ook als tip gemaild, technisch gezien is het echt makkelijk (weet niet welke programmeertaal jullie gebruiken maar in feite simpel if beschrijving=="" then subject .= “zonder toelichting”) en ik zou het heel fijn vinden.
groeten,
Sandra
caleni Staf answered 2 jaar ago
Hi Sandra,

Thanks voor je idee en ik kan mij goed voorstellen wat je bedoelt. Ons innovatie team heeft vrijdag weer een meeting waarbij ze kleine ideeën gaan oppakken, dit is een mooi voorbeeld. Ik zet hem gelijk in onze ideeënbus! Ik kan niet beloven of deze ook gelijk wordt opgepakt, maar dan wordt hij in ieder geval onder de aandacht gebracht :)