IPhone besteld maar lege doos ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsIPhone besteld maar lege doos ontvangen
Marije1973 asked 2 jaar ago
Mijn dochter heeft een IPhone besteld bij de MediaMarkt en vanavond werd die bezorgd door PostNL. Helaas bleek de doos leeg en de bezorger vertrokken. We hebben een klachtenformulier ingevuld van de MediaMarkt maar die kan pas maandag worden verzonden. Uiteraard ga ik ervan uit dat dit jatwerk is…want een IPhone. Iemand enig idee wat we nog meer kunnen doen?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Marije,   Het moet een grote shock voor je zijn geweest om een lege doos te ontvangen. Het vermoeden dat het gestolen is kan ik begrijpen. Goed dat je dit zo snel mogelijk aan de webwinkel door hebt gegeven. De verzender van het pakket zou namelijk een onderzoek moeten laten instellen door het vervoerdersbedrijf. Op de Track&Trace informatie is vaak ook het gewicht van het pakje vindbaar. In jouw geval adviseer ik je het onderzoek af te wachten.   Ik heb er vertrouwen in dat jouw klacht naar tevredenheid zal worden opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, kun je de klacht nog doorzetten naar de geschillencommissie via deze link.   Ik hoop dat jouw dochter haar Iphone gauw zal ontvangen en wens jou een mooie dag toe.
Marije answered 2 jaar ago
Hartstikke bedankt ik heb gedaan wat ik moest doen en verder afwachten!
ann answered 2 jaar ago
hallo marije, is dit ondertussen opgelost? dit is helaas ook bij mij gebeurd en het duurt allemaal wel heel lang bij mij