Is het mogelijk de zichtbare URL aan te passen?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpIs het mogelijk de zichtbare URL aan te passen?
Albert Vijghen asked 2 jaar ago

Beste Webwinkel Keur,

We hebben onlangs een nieuwe website en rebranding gedaan vanwege de feedback van onze cliënten (waarop we veel van onze verbeteringen van teruggekoppeld krijgen). Nu willen we vragen of het mogelijk is de zichtbare URL aan te passen, want dit kreeg ik niet aangepast?

Ook willen we nogmaals een keuring aanvragen van de nieuwe website, waarbij we op alle punten gelet hebben toen we van jullie na een jaar een mail kregen op 11 juli 2022.

Albert Vijghen

Co-founder Bee Brunch Box

caleni Staf answered 2 jaar ago

Hi Albert,

Goed dat je hier contact over opneemt. Het is inderdaad ook niet mogelijk om zelf de URL te wijzigen, vandaar dat dit niet lukte. 😊

Ik wijzig het graag voor je. Ik zie dat je zelf al vraagt om een her controle, daar zijn wij super blij mee! Normaal is dit inderdaad wel de standaard procedure wanneer we een URL wijzigen.

Welke link mag het worden? Ik zal na het wijzigen van de URL direct een her controle van je website aanvragen!

Albert answered 2 jaar ago

Hey Caleni,

Top, fijn dat jullie beide willen doen.

De nieuwe URL is beebrunchbox.com (gemakkelijker te onthouden en te schrijven dan de oude :D).

Een fijne werkweek gewenst!

caleni Staf answered 2 jaar ago

Hi Albert,

Bij deze heb ik de URL gewijzigd en je webwinkel aangemeld voor een herkeuring. Deze zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Je ontvangt hiervan een keuringsrapport per mail.

Voor jou natuurlijk ook een fijne week toegewenst! 😊