Juridische vraag

DWQA QuestionsCategorie: JuridischJuridische vraag
Richard de Boer asked 1 jaar ago

Beste,

Ik merk dat er een aantal webshops een kopie hebben gemaakt van mijn producten en deze onder mijn naam online aanbieden. Mijn merk is BOIP geregistreerd en ben dan ook benieuwd wat ik hiertegen kan doen. Zie onderstaande voorbeelden.

Met vriendelijke groet

Richard

Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemiddag Richard,

Bedankt voor je bericht!

Erg vervelend om te lezen dat je producten zijn gekopieerd en dat deze door andere webwinkels onder jouw naam online worden aangeboden. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet wenselijk is. In dit geval raden we je aan om contact op te nemen met een jurist die gespecialiseerd is in octrooi- en merkenrecht. Zo weet je zeker dat je wordt voorzien van juiste informatie.

Hopelijk word je klacht snel opgelost. Als er nog vragen zijn hoor ik die natuurlijk graag. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!

^^ Kim

Richard de Boer answered 1 jaar ago

Dank je voor je antwoord Kim ik ga er mee aan de slag.

Jasper answered 7 maanden ago

HI Richard,

Wij zitten met hetzelfde probleem en deze website. Is het jou gelukt hier iets mee doen?

Jasper